223 tys. widzów „Jedziemy” Michała Rachonia w TVP Info. „Jedziemy dalej” śledzi 243 tys. osób
Po ponad miesiącu emisji nowy magazyn Michała Rachonia w TVP Info „Jedziemy” śledziło średnio 223 tys. widzów. Wyższą widownię - 243 tys. osób - gromadzi dodatkowa część cyklu „Jedziemy dalej” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Poranny program TVP Info „Jedziemy” emitowany jest od poniedziałku do czwartku o godz. 7.12. Jego średnia oglądalność w okresie od 24 czerwca do 30 lipca 2019 roku wyniosła 223 tys. osób, co przełożyło się na 8,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,49 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Najpopularniejsze wydanie głównej części audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 9 lipca - obejrzało je 307 tys. widzów.

Jeszcze wyższe wyniki notuje dodatkowa część programu „Jedziemy dalej”, którą można oglądać o godz. 8.00 (również od poniedziałku do czwartku). Jego średnia widownia w analizowanym okresie wyniosła 243 tys. osób, a udział ukształtował się odpowiednio na poziomie 7,22 proc., 3,60 proc. i 4,33 proc.

Jak już informowaliśmy, pierwsze trzy emisje „Jedziemy” według NAM podniosły średnią widownię TVP Info względem analogicznego okresu tydzień wcześniej o 11 proc. Z kolei pasmo nowego programu według Modelu Oglądalności Rzeczywistej (badania realizowanego przez Netię we współpracy z Telewizją Polską) zanotowało średni wzrost o 28 proc. - Jesteśmy ogromnie zadowoleni ze startu nowego programu Michała. Cały czas pracujemy nad rozwojem formuły programu. Wkrótce dla widzów będziemy mieli kolejne niespodzianki - komentował nam wówczas Jarosław Olechowski, dyrektor TAI.
Nowy program Michała Rachonia „#Jedziemy” przyciągnie „swoich”. "Określony światopoglądowo, a sam dziennikarz to świetny showman"Formuła „Jedziemy” zakłada, że gospodarz programu - Michał Rachoń - rozmawia z zaproszonymi do studia gośćmi na aktualne tematy. Bieżące sprawy w studiu komentują też zaproszone osoby.
Początkowo audycja miała wystartować na początku czerwca, jednak Michał Rachoń został skierowany przez kierownictwo Telewizyjnej Agencji Informacyjnej do obsługi wizyty prezydenta Andrzeja Dudy w USA.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


.webp)
Dołącz do dyskusji: 223 tys. widzów „Jedziemy” Michała Rachonia w TVP Info. „Jedziemy dalej” śledzi 243 tys. osób