Joanna Jakucewicz szefem marketingu Sony Ericsson
Joanna Jakucewicz objęła funkcję szefa marketingu Sony Ericsson wPolsce, zachowując jednocześnie swoje stanowisko channel marketingmanager. Kierowanie marketingiem przejęła od Marcina Mikuckiego,który odszedł z koncernu.
Joanna Jakucewicz jako szef marketingu polskiego oddziału SonyEricsson odpowiada od 1 grudnia za działania marketingowe firmy wnaszym kraju, zarówno na rynku operatorskim, jak i sprzedażybezpośredniej. Jednocześnie zachowuje swoje dotychczasowe obowiązkijako channel marketing manager, natomiast funkcję szefa marketinguprzejęła od Marcina Mikuckiego, który zakończył pracę wkoncernie.
Joanna Jakucewicz pracuje w Sony Ericsson od maja bieżącegoroku, odpowiadając za działania marketingowe dla kategoriicyber-shot. Wcześniej była zatrudniona w firmie P4 na stanowiskuCRM product manager oraz w PTK Centertel jako junior brand managerw biurze marketingu rynku biznesowego.
Personalia

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 
Dołącz do dyskusji: Joanna Jakucewicz szefem marketingu Sony Ericsson