Joanna Łazarewicz: z Compass PR do Science PR
Do zespołu Science PR dołączyła Joanna Łazarewicz, objęła stanowisko senior manager.
Łazarewicz odpowiada za prowadzenie klientów i udział w procesach sprzedażowych. Przez ostatni rok była związana z agencją Compass PR, gdzie odpowiadała m.in. za projekty dla firm farmaceutycznych Pfizer oraz Sanofi-Aventis. W latach 2011-2020 odpowiadała za prowadzenie biura organizacyjnego projektu edukacyjnego Akademia Wynalazców im. Roberta Boscha dla firmy Robert Bosch.
Od 2008 do 2018 roku była związana z firmą doradczą Lighthouse Consultants. Koordynowała obsługę projektów m.in. dla innogy Polska, TEVA, Dr.Oetker, Storck, Atlas Estates, Robert Bosch. Odpowiadała również za organizację wydarzeń specjalnych dla branży medialnej. Karierę zawodową rozpoczynała w agencji Spin Communications w 2003 roku.
Joanna Łazarewicz jest absolwentką wydziału handlu zagranicznego Wyższej Szkoły Handlu i Prawa w Warszawie, wydziału ekonomii SGGW oraz ESITPA w Rouen, Francja.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Joanna Łazarewicz: z Compass PR do Science PR