Jojo Mobile Polska postawiło na Kolko
Agencja Kolko rozpoczęła współpracę z Jojo Mobile Polska, developerem aplikacji na systemy mobilne.
W ramach współpracy Kolko przygotuje i będzie realizować kompleksowy plan komunikacji firmy uwzględniający takie działania, jak media relations, komunikacja w mediach społecznościowych oraz dedykowane kampanie PR skierowane do liderów opinii.
Za obsługę projektu z ramienia agencji odpowiedzialna będzie Marta Sadluk.
Umowa została podpisana na okres sześciu miesięcy.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Jojo Mobile Polska postawiło na Kolko