Kolko wypromuje „Pudełko na Gwarancje”
Agencja Kolko rozpoczęła współpracę z producentem aplikacji mobilnej „Pudełko na Gwarancje”. Do głównych zadań agencji należeć będzie przygotowanie, a następnie realizacja długofalowej strategii komunikacji marki.
W ramach współpracy Kolko przygotuje kompleksowy plan komunikacji marki uwzględniający takie działania, jak media relations, komunikacja w mediach społecznościowych oraz dedykowane kampanie PR skierowane do liderów opinii.
Za obsługę projektu z ramienia agencji odpowiedzialna będzie Marta Sadluk.
Umowa została podpisana do maja 2014 roku.
Do tej pory „Pudełko na Gwarancje” nie korzystało z usług agencji PR.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Kolko wypromuje „Pudełko na Gwarancje”