Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowymi władzami. Karolina Łuczak prezeską
Polskie Stowarzyszenie Public Relations ma nowe władze. Na dwuletnią kadencję nową prezeską organizacji została Karolina Łuczak, dyrektorka biura prasowego i komunikacji wewnętrznej oraz rzeczniczka prasowa Provident Polska.

Władze Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wyłoniono w sobotę 8 marca podczas Walnego Zebrania Członków. Nowy zarząd wybrano na dwuletnią kadencję.
Funkcję prezeski objęła Karolina Łuczak. To ekspertka z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży public relations. Angażowała się w projekty związane z media relations, komunikacją korporacyjną, social media, monitoringiem i mierzeniem mediów. W Provident Polska zarządza kilkunastoosobowym zespołem komunikacji, z firmą jest związana od 2013 roku.
- Bardzo dziękuję wszystkim członkom i członkiniom PSPR za zaufanie. Swoje doświadczenia z przewodniczenia Klubowi Rzeczniczek i Rzeczników w PSPR chciałabym przenieść na forum całej organizacji. Zależy mi na tym, by kontynuować i rozwijać to, co wypracowały poprzednie zarządy, przy większym zaangażowaniu członków PSPR w całej Polsce - mówi Karolina Łuczak, prezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Wiceprezesami zostali Renata Poreda, rzeczniczka prasowa Astor, która pozostaje w zarządzie PSPR na drugą kadencję oraz Maciej Krzysztoszek, rzecznik prasowy i dyrektor działu komunikacji korporacyjnej i eventów w Uniqa w Polsce.
Członkami zarządu zostali także Paweł Siedlecki, odpowiedzialny w Totalizatorze Sportowym za budowanie partnerstw i komunikację wewnętrzną, oraz Luiza Jurgiel-Żyła, partnerka zarządzająca w agencji “Flynn. Eksperci komunikacji”, w latach 2019-2023 prezeska PSPR.
Do rady nadzorczej PSPR weszli Mateusz Witczyński (rzecznik Orlen SA), Anna Kiryjow-Radzka (specjalistka PR w SGGW), Krzysztof Olszewski (dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w Play), Roksana Obuchowska (senior global communication expert w Merck Group) i Agnieszka Bednarczyk.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowymi władzami. Karolina Łuczak prezeską
PS zadbajcie o młodzież, niech szklany sufit pójdzie precz, bo ile można oglądać te same buźki? ;)))