Katarzyna Tyska PR managing director agencji Testa Communications, wzmocnienia w dziale PR i digitalu
Funkcję dyrektor zarządzającej działem public relations agencji Testa Communications objęła Katarzyna Tyska. Projektami specjalnymi w firmie zarządza od teraz Natalia Bonder, a do zespołu digtalu dołączyli Magda Sylwestrzak, Marcin Żelechowski i Kuba Korona. Do działu PR dołączyła Katarzyna Kurzyńska.
Katarzyna Tyska związana jest z Testa Communications od 10 lat. Obecnie awansowała na stanowisko managing directora działu public relations. W agencji zajmuje się obsługą projektu Zimowy Narodowy, realizowała także międzynarodową kampanię promującą Polskę Wschodnią na świecie. Odpowiadała za promocję regionów narciarskich, polskich, słowackich i austriackich, a także promocje miast, np. Berlina.
Natalia Bonder awansowała na stanowisko project managing director, na którym koordynuje prace zespołu projektów specjalnych. Z agencją związana jest od ośmiu lat. Zajmowała się projektami Zimowy Narodowy, benefisem Adama Małysza oraz serwisem Smaki Życia Magdy Gessler, dla której koordynowała także powstanie jej trzech książek o tematyce kulinarnej.
Katarzyna Kurzyńska objęła w agencji stanowisko senior PR managera. Pracowała w Sony PlayStation, w agencji Sigma oraz w nc+, gdzie odpowiadała m.in za komunikację projektów filmowych. Łącznie z branżą związana od 12 lat.
Dział digitalu wzmocniono o trzy nowe osoby. Magda Sylwestrzak objęła funkcję social media managera. Wcześniej związana była z domem mediowym Starcom Polska oraz agencją OS3 i Havas Worldwide Warsaw, gdzie prowadziła działania z obszaru mediów społecznościowych dla marek z portfolio Lorenz i Bahlsen, Makro, Statoil, a także Philips Polska i CCC.
Stanowisko digital marketing managera objął Marcin Żelechowski. Ma ponad 8 lat doświadczenia zawodowego, które zdobywał m.in. jako zastępca redaktora naczelnego serwisu Transfery.info. Poza tym był zaangażowany w wydawanie magazynu Red Zone, przy okazji którego współpracował z redakcją TVP Sport. Dział wzmocnił także Kuba Korona na stanowisku digital marketing specialist, który wcześniej odbywał w agencji staż.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Tyska PR managing director agencji Testa Communications, wzmocnienia w dziale PR i digitalu