'Kawa na ławę' straciła jesienią widzów
"Kawa na ławę", emitowany w niedzielne poranki program BogdanaRymanowskiego, miał w mijającym sezonie mniejszą widownią niż roktemu. W czasie jego emisji łączny udział stacji TVN i TVN 24nadających magazyn był niższy od udziałów TVP 2 i Polsatu, alelepszy od wyników TVP 1.
Średnia oglądalność "Kawy na ławę" w TVN w okresie od 7 wrześniado 21 grudnia br. wyniosła 1,25 mln widzów przy udziale w rynku napoziomie 14,30 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.W takim samym okresie, ale rok wcześniej, program przyciągał jednak1,47 mln oglądających, a udział stacji wynosił 16,10 proc.
Magazyn nadawany jest też w TVN 24, gdzie jego oglądalnośćjesienią br. wyniosła średnio 290 tys. osób, co dało kanałowiinformacyjnemu 3,31 proc. udziału. W analogicznym okresie rokwcześniej "Kawę na ławę" w stacji newsowej śledziło więcej widzów,bo 340 tys. osób, a udział TVN 24 wynosił 3,76 proc.
W paśmie emisji "Kawy na ławę" (niedziele 10.55) stacja TVNzajmowała trzecie miejsce pod względem gromadzonej widowni. W tymczasie lepiej radziły sobie: TVP 2, nadająca wtedy głównie filmydokumentalne i program "Makłowicz w podróży" (1,95 mln) orazPolsat, emitujący w tym czasie gł. filmy fabularne oraz serial"Czterej pancerni i pies" (1,64 mln). TVN-owi w udziałachustępowała tylko TVP 1, pokazująca o tej porze m.in. serial "HannahMontana", magazyn "Tydzień" oraz filmy fabularne i dokumentalne -pozycje te gromadziły przed telewizorami 1,11 mln widzów.
Z danych wynika, że wśród oglądających program BogdanaRymanowskiego dominują kobiety, osoby w wieku powyżej 50. rokużycia, mieszkańcy najmniejszych i największych miast oraz ludzie zwykształceniem średnim i wyższym.
Oglądalność programu "Kawa na ławę" odcinek po odcinku wTVN i TVN 24
| TVN | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
| Data | AMR | SHR % | SHR % |
| 21-12-2008 | 1 257 349 | 14,07% | 11,75% |
| 14-12-2008 | 1 167530 | 12,72% | 10,03% |
| 07-12-2008 | 1 450 169 | 14,55% | 12,61% |
| 30-11-2008 | 1 301890 | 14,22% | 9,04% |
| 23-11-2008 | 1 611 049 | 16,69% | 7,50% |
| 16-11-2008 | 1 444816 | 15,33% | 11,73% |
| 09-11-2008 | 1 101 685 | 13,81% | 12,89% |
| 02-11-2008 | 987 567 | 11,49% | 7,21% |
| 26-10-2008 | 1 427 061 | 16,40% | 11,79% |
| 19-10-2008 | 1 353481 | 15,39% | 12,01% |
| 12-10-2008 | 1 302 003 | 17,00% | 16,32% |
| 05-10-2008 | 965 679 | 12,15% | 10,60% |
| 28-09-2008 | 1 094 620 | 12,80% | 8,72% |
| 21-09-2008 | 1 397812 | 15,18% | 14,13% |
| 14-09-2008 | 1 275 181 | 14,56% | 12,68% |
| 07-09-2008 | 960 893 | 12,14% | 11,10% |
| średnia | 1 253 800 | 14,30% | 11,24% |
| TVN24 | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
| Data | AMR | SHR % | SHR % |
| 21-12-2008 | 358 890 | 4,02% | 2,94% |
| 14-12-2008 | 256 710 | 2,80% | 1,49% |
| 07-12-2008 | 324 683 | 3,26% | 2,49% |
| 30-11-2008 | 287 761 | 3,14% | 1,89% |
| 23-11-2008 | 343 240 | 3,56% | 3,38% |
| 16-11-2008 | 318 512 | 3,38% | 2,18% |
| 09-11-2008 | 291 080 | 3,65% | 2,23% |
| 02-11-2008 | 187 168 | 2,18% | 1,27% |
| 26-10-2008 | 274 800 | 3,16% | 2,06% |
| 19-10-2008 | 262 186 | 2,98% | 1,52% |
| 12-10-2008 | 256 069 | 3,34% | 2,25% |
| 05-10-2008 | 355 417 | 4,47% | 3,55% |
| 28-09-2008 | 288 796 | 3,38% | 1,84% |
| 21-09-2008 | 246 630 | 2,68% | 2,20% |
| 14-09-2008 | 252 555 | 2,88% | 2,11% |
| 07-09-2008 | 338 055 | 4,27% | 3,25% |
| średnia | 290 275 | 3,31% | 2,28% |
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjimagazynu
| Wszyscy4+ | ||
| Stacja | AMR | SHR % |
| TVP 2 | 1 951 313 | 22,22% |
| Polsat | 1 641992 | 18,70% |
| TVN - Kawa naławę | 1 253 800 | 14,30% |
| TVP 1 | 1 114759 | 12,70% |
Profil widowni "Kawy na ławę"
| AFF | ADH % | ||
| Płeć | Mężczyźni | 84 | 40,54% |
| Kobiety | 115 | 59,46% | |
| Wiek | 4- 9 | 21 | 1,30% |
| 10-15 | 28 | 2,15% | |
| 16 - 19 | 30 | 1,84% | |
| 20 - 24 | 31 | 2,75% | |
| 25 - 29 | 77 | 6,57% | |
| 30 - 34 | 96 | 7,56% | |
| 35 - 39 | 66 | 4,45% | |
| 40 - 44 | 70 | 4,58% | |
| 45 - 49 | 82 | 6,32% | |
| 50 - 54 | 184 | 15,13% | |
| 55 - 59 | 220 | 15,79% | |
| 60+ | 172 | 31,57% | |
| Wlk.miasta | Wieś | 59 | 22,82% |
| < 50 tys. | 112 | 26,55% | |
| 50-100 tys. | 86 | 7,68% | |
| 100-200 tys. | 144 | 11,51% | |
| > 200 tys. | 151 | 31,44% | |
| Zawód | Top management | 128 | 10,64% |
| Pracownicy szczeblaśredniego | 122 | 16,39% | |
| Pracownicyfizyczni i rolnicy | 75 | 14,79% | |
| Emeryci | 178 | 45,93% | |
| Inne | 37 | 12,25% | |
| Wykształcenie | Podstawowe | 95 | 41,78% |
| Średnie | 130 | 39,11% | |
| Wyższe | 131 | 15,66% | |
| Inne | 25 | 3,45% |

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 'Kawa na ławę' straciła jesienią widzów