Bogdan Rymanowski rozbił bank na YouTube. „Niemożliwe nie istnieje”
Kanał youtubowy Bogdana Rymanowskiego, po 8 miesiącach funkcjonowania, przekroczył 200 tys. subskrypcji, a najpopularniejsze nagranie ma prawie 500 tys. wyświetleń. – Niemożliwe nie istnieje – komentuje dziennikarz na portalu X.

Na początku września ub.r. Bogdan Rymanowski wystartował z autorskim kanałem na YouTube Rymanowski Live. Dziennikarz rozmawia na nim z gośćmi - m.in. politykami, historykami, artystami.
Kilka dni temu jego projekt przekroczył 200 tys. subskrypcji. Z tej okazji dziennikarz napisał na portalu X: „Niemożliwe nie istnieje! To dla mnie wielka sprawa - z całego serca Państwu dziękuję! Dziękuję też wszystkim moim rozmówcom - to oni są najważniejsi - ja tylko słucham i zadaję pytania”.
Jak ogląda się Rymanowski Live?
Z danych portalu Socialblade wynika, że kanał Rymanowskiego doczekał się ponad 21 mln wyświetleń. W ciągu ośmiu miesięcy dziennikarz wyemitował 343 filmy. Najpopularniejszy z biblistą profesorem Marcinem Majewskim ma ponad 470 tys. odsłon. Inne równie popularne nagrania to m.in. z Marcinem Mikszą, byłym funkcjonariuszem Centralnego Biura Śledczego Policji (293 tys.), z księdzem profesorem Robertem Skrzypczakiem (271 tys.) czy byłym politykiem Janem Rokitą (262 tys.).
Na swoim kanale Bogdan Rymanowski rozmawia także z kandydatami na prezydenta w obecnej kampanii. 14 maja jego gościem będzie Krzysztof Stanowski, który sam przeprowadza rozmowy w Kanale Zero z pozostałymi pretendentami. Wcześniej pojawiały się spekulacje, że Rymanowski może dołączyć do projektu Stanowskiego, ale postawił na własny kanał.
Bogdan Rymanowski to kolejny dziennikarz z doświadczeniem w tradycyjnych mediach, który w ostatnim czasie założył projekt internetowy, ale przebił przy tym pod względem liczb takich dziennikarzy, jak m.in. Krzysztof Ziemiec (kanał Otwarta Konserwa ma 133 tys. subskrypcji), Bartłomiej Graczak (PRZEkanał - 122 tys.), Arleta Bojkę (Koniec Świata - 170 tys.), Anita Gargas (Magazyn - 149 tys.), Dominika Wielowieyska (36 tys.) czy Tomasz Lis (60 tys.).
Rymanowski w przeciwieństwie do większości dziennikarzy, którzy działają także na YouTube nie założył przy tym konta na portalu Patronite. Prawdopodobnie dlatego, że nadal prowadzi w Polsacie i Polsat News „Gościa Wydarzeń”, a w kanale informacyjnym jest również gospodarzem niedzielnego „Śniadania Rymanowskiego”. W Radiu ZET zaś pozostaje gospodarzem porannego „Gościa Radia ZET”.
Pozostał także w “starych mediach”
Jego duża aktywność dziennikarska jest spójna z tym, o czym opowiadał nam niedawno Krzysztof Ziemiec. Gdy rozmawialiśmy o współczesnych mediach, Ziemiec zacytował Bogdana Rymanowskiego. – Gdy ponad 20 lat temu poznałem go w TVN24, to powiedział mi coś, co zapamiętałem do dziś: „Pamiętaj, że każdy dziennikarz powinien mieć dwie, a najlepiej trzy nogi, żeby móc stać stabilnie”. Czyli dwie-trzy redakcje, z których może się utrzymywać.”
Czytaj także: Grupa PTWP urosła na eventach
Na początku br. podczas pierwszej edycji nagród naszego portalu Wirtuale Bogdan Rymanowski był nominowany w kategorii „Osobowość medialna roku”. – Jeden z niewielu dziennikarzy, który zadaje równie dużo niewygodnych pytań przedstawicielom wszystkich obozów politycznych – argumentowaliśmy. Zwycięstwo głosami czytelników przypadło Katarzynie Kasi oraz Grzegorzowi Markowskiemu z „Kwiatków polskich” w TVP Info.
W marcu br. podawaliśmy, że z sondażu CBOS wynika, iż Rymanowski znalazł się w gronie dziennikarzy, którzy najczęściej wyrażają poglądy i oczekiwania Polaków. Jednocześnie obok Konrada Piaseckiego z TVN24 cieszy się największym zaufaniem odbiorców ze wszystkich analizowanych przedstawicieli mediów.
Dołącz do dyskusji: Bogdan Rymanowski rozbił bank na YouTube. „Niemożliwe nie istnieje”