„Kawa na ławę” zyskała widzów i pokonała konkurencję
W minionym sezonie oglądalność programu Bogdana Rymanowskiego “Kawa na ławę” wyniosła 540 tys. widzów i była wyższa niż rok wcześniej. Stacja TVN24 w paśmie jego emisji zdecydowanie pokonała inne stacje newsowe.
Widownia “Kawy na ławę” w okresie od 11 września ub.r. do 15 lipca br. wyniosła 537 tys. osób, co przełożyło się na 6,01 proc. udziału w grupie 4+ i 4,09 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement. Program był emitowany w niedziele o 10.45.
W analogicznym okresie ub.r. magazyn śledziło o 39 tys. widzów mniej, czyli 498 tys. osób, a udziały stacji odpowiednio wyniosły 5,37 proc. oraz 3,66 proc. (więcej na ten temat).
W czasie nadawania audycji Rymanowskiego TVN24 zdecydowanie wygrywała z mającym większy zasięg TVP Info. Tamta stacja emitowała w tym paśmie głównie serwisy informacyjne oraz magazyn “Tu Kultura”, co przekładało się na 3,81 proc. udziału. Z kolei Polsat News nadawał w tym czasie także serwisy, a ostatnio także „Kalkulator polityczny” i miał 0,91 proc. udziału. Taka sama była kolejność wśród widzów w grupie komercyjnej.
Najpopularniejszym wydaniem “Kawy na ławę” w minionym sezonie było to wyemitowane 4 marca br. Obejrzało je aż 955 tys. osób. Wszystkie pięć najchętniej oglądanych odcinków przekroczyło granicę 600 tys. widzów.
Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 1,98 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
>>> „Kropka nad i” straciła widzów
Nowe odcinki “Kawy na ławę” pojawią się na antenie TVN24 we wrześniu br.
Porównanie oglądalności „Kawy na ławę” w dwóch ostatnich sezonach
| Okres | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
| AMR | SHR % | SHR % | |
| 11-09-2011 - 15-07-2012 | 536508 | 6,01% | 4,09% |
| 19-09-2010 - 17-07-2011 | 498298 | 5,37% | 3,66% |
Pięć topowych odcinków programu
| Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
| AMR | SHR % | SHR % | |
| 04-03-2012 | 955444 | 8,91% | 8,55% |
| 05-02-2012 | 808724 | 7,80% | 6,28% |
| 12-02-2012 | 724588 | 7,05% | 5,24% |
| 20-11-2011 | 654524 | 7,09% | 4,21% |
| 13-11-2011 | 652501 | 6,97% | 6,22% |
Oglądalność konkurencji w czasie nadawania magazynu
| Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
| AMR | SHR % | SHR % | |
| TVN24-Kawa na ławę | 536508 | 6,01% | 4,09% |
| TVP INFO | 340262 | 3,81% | 2,28% |
| Polsat News | 80825 | 0,91% | 0,78% |

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Kawa na ławę” zyskała widzów i pokonała konkurencję