Klienci T-Mobile na celowniku internetowych naciągaczy
Operator telekomunikacyjny T-Mobile Polska poinformował o próbach wyłudzenia płatności od abonentów. Naciągacze posługują się adresem e-mail oraz grafikami bardzo podobnymi do tych stosowanych przez firmę.
Fałszywa korespondencja, która jest przesyłana do klientów sieci ma ich zachęcać do dokonywania płatności na wskazany rachunek, który jednak nie należy do operatora. Sprawcy posługują się spreparowanym adresem e-mail (twoja_f@ktura.t-mobile.pl), a także stosują we wiadomościach grafiki, sugerujące, jakoby pochodziły one z systemu T-Mobile.
T-Mobile zapewnia, że nie ma związku z fałszywymi wiadomościami. W oficjalnym komunikacie poinformowano, że nie zostały one wysłane z serwerów pocztowych operatora. Jednocześnie podjęte zostały kroki mające na celu powstrzymanie dalszego procederu.
Na koniec I kwartału br. T-Mobile miał 15,748 mln klientów (zobacz szczegóły).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Klienci T-Mobile na celowniku internetowych naciągaczy