1,78 mln widzów „Ojca Mateusza” w czwartkowe wieczory
Wiosenne odcinki „Ojca Mateusza” nadawane w czwartkowe wieczory oglądało średnio 1,78 mln widzów. W porównaniu do odcinków pokazywanych w analogicznym okresie rok wcześniej w piątki widownia serialu się niemal nie zmieniła - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki „Ojca Mateusza 29” emitowane były w TVP1 w czwartki o godz. 20.35. W okresie od 2 marca do 18 maja br. serial oglądało średnio 1,78 mln widzów. Przełożyło się to na 14,04 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 10,39 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię zgromadził czwarty odcinek, który śledziło 1,94 mln widzów.
„Ojciec Mateusz” w porównaniu do nadawanej rok temu 27. serii notuje porównywalne wyniki. Wówczas produkcję - nadawaną w piątki o 20.35 - oglądało średnio 1,77 mln widzów. Przełożyło się to na 13,98 proc. udziału w 4+ i 8,88 proc. w 16-49.
TVP produkuje serial samodzielnie, koniec współpracy z ATM Grupą
Dotychczasowe 28 sezonów produkcji, które realizowane były przez ATM Grupę. Kilka miesięcy temu Telewizja Polska przestała współpracować z firmą producencką przy realizacji „Ojca Mateusza”. Nadawca zorganizował konkurs na nowego producenta serialu, ale jego wyniki nie zostały ogłoszone.
- Możemy tylko wyrazić ubolewanie, że standardy komunikacji publicznego nadawcy o rozstrzygnięciu publicznych przetargów dopuszczają do takiej sytuacji - informowało wówczas portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe ATM Grupy.
Finalnie Telewizja Polska produkuje serial samodzielnie. W grudniu ub.r. wystartowały prace na planie 29 odsłony produkcji. W tytułowej roli nadal występuje Artur Żmijewski, a partnerują mu będą m.in.: Piotr Polk, Michał Piela, Edyta Olszówka, Bartłomiej Firlet, Artur Pontek i Jędrzej Taranek.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 8,67 proc.
Newsletter




Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 1,78 mln widzów „Ojca Mateusza” w czwartkowe wieczory
Nie zapłaciłbym ci za tak denny wpis.