„Rolnik szuka żony” zakończy się w trakcie mundialu. Dodatkowe emisje 1 i 11 listopada
TVP1 nie zakończy emisji obecnej edycji programu „Rolnik szuka żony” przed mundialem w Katarze. Ostatni odcinek serii widzowie zobaczą 27 listopada po meczu Hiszpania-Niemcy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poza niedzielami odcinki programu pojawią się też 1 i 11 listopada.
Dotąd pokazano jedynie trzy odcinki dziewiątej serii „Rolnik szuka żony” - premiera najnowszej serii miała miejsce dopiero 18 września, bo w dwie poprzednie niedziele Jedynka transmitowała siatkarskie mecze Polaków w ramach Mistrzostw Świata. Odcinek reality-show wypadł też z emisji w niedzielę 25 września z powodu transmisji meczu piłki nożnej Polska-Walia w Lidze Narodów.
W związku z wypadnięciem trzech odcinków TVP1 nie zakończy emisji sezonu przed turniejem piłkarskim w Katarze. - Emisja finałowego odcinka programu „Rolnik szuka żony” planowana jest 27 listopada po meczu Hiszpania-Niemcy w ramach Mistrzostw Świata w Katarze - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVP.
Dodatkowo TVP1 pokaże dwa odcinki „Rolnik szuka żony” nie w niedziele, ale we wtorek 1 listopada o 21.15 (Święto Wszystkich Świętych) i w piątek 11 listopada (Święto Niepodległości). Obecny sezon tak jak poprzednie ma liczyć 12 odcinków plus specjalny epizod na Święta Bożego Narodzenia.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/katarzyna-cichopek-maciej-kurzajewski-prowadzacy-pytanie-na-sniadanie-para-zwiazek-tvp2 ##
„Rolnik szuka żony” to reality-show, w którym kilkoro bohaterów prowadzących gospodarstwa rolne szuka miłości swojego życia. Widzowie mogą zobaczyć, jak spotykają się oni z kolejnymi kandydatkami i kandydatami, spędzają z nimi czas w domu rodzinnym oraz wybierają tych, z którymi chcą spędzić życie. Program prowadzi Marta Manowska.
2,65 mln widzów ogląda dziewiątą serię "Rolnik szuka żony"
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że pierwsze trzy odcinki obecnej edycji programu „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 2,65 mln osób. Przełożyło się to na 20,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,07 proc. w grupie 16-59.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Rolnik szuka żony” zakończy się w trakcie mundialu. Dodatkowe emisje 1 i 11 listopada
A prostym rozwiązaniem było wykorzystać 2 anteny i dobrze osadzoną powtórkę bądź zamówić 2 odcinki mniej wiedząc że są mistrzostwa w Katarze i zawsze coś może się wydarzyć. Ale do tego trzeba mieć perspektywę a Pan z segmentu informacyjnego patrzy na 2 dni do przodu.