Konkurs PR Wings po raz piąty. Ruszyły zgłoszenia
Wystartował nabór zgłoszeń do 5. edycji konkursu PR Wings, wyróżniającego najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations. Kampanie można zgłaszać w trzech terminach od 29 maja do 7 września br. Portal Wirtualnemedia.pl objął wydarzenia patronatem medialnym.

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) startuje z 5. edycją konkursu PR Wings. W zeszłym roku wpłynęło 188 zgłoszeń.
Kampanie można zgłaszać łącznie w 29 kategoriach, w tym w 18 kategoriach głównych: Angażujący event, Custom Publishing, Employer Branding, ESG i CSR, Kampania edukacyjna, Kampania pro bono, Komunikacja B2B, Komunikacja kryzysowa, Komunikacja wewnętrzna, Komunikacja z wykorzystaniem narzędzi AI, Media Relations, Media społecznościowe i influencer marketing, Mistrzowska skuteczność, Ochrona przed dezinformacją, PR korporacyjny, PR produktowy, PR terytorialny, Public Affairs i lobbing.
Zgłoszenia przyjmowane są także w 11 kategoriach sektorowych: Branża FMCG, Branża motoryzacyjna, Finanse i ubezpieczenia, Nieruchomości, budownictwo, infrastruktura, PR instytucji publicznych, Przemysł, chemia, energetyka, Rolnictwo, Rynek zdrowia, Sport, turystyka, hotelarstwo, Technologia i innowacje, Transport, spedycja, logistyka.
Zgłoszenia do PR Wings – terminarz
Terminy zgłoszeń: I termin: 29 maja – 30 czerwca, II termin: 1 lipca – 17 sierpnia, III termin – last minute: 18 sierpnia – 7 września. Każdy zgłoszony projekt ma szansę nie tylko na statuetkę w swojej kategorii, ale także na zdobycie Nagrody Specjalnej SAPR, przyznawanej przez przedstawicieli agencji członkowskich Stowarzyszenia Agencji Public Relations.
Konkurs nadzoruje 14-osobowy Komitet Organizacyjny złożony z przedstawicieli agencji członkowskich SAPR, a jego przebieg audytuje kancelaria prawna Osborne Clarke. Finalistów konkursu poznamy w październiku, a uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się w listopadzie w Warszawie.
Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu.
W ubiegłym roku wręczono łącznie 23 nagrody wybrane głosami jury spośród 46 nominacji.
Nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka otrzymał pośmiertnie Adam Łaszyn. Nagrody Specjalne SAPR trafiły do twórców projektów: (P)okaż serce - kampania dotycząca nowotworów dziecięcych (Good One PR, Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży) oraz kampanii społecznej "Dom zaczyna się od serca" (Pepco).
Dołącz do dyskusji: Konkurs PR Wings po raz piąty. Ruszyły zgłoszenia