"Królewska" akcja marketingowa wspiera powrót Premier League do Canal+
Od sierpnia wszystkie mecze Premier League są transmitowane na antenach Canal+. Powrotowi angielskiej ligi na antenę nadawcy towarzyszy kampania marketingowa pod hasłem „Powrót Królowej". Obejmuje ona różnorodne działania w kanałach własnych Canal+, digitalu, radiu, zorganizowany został też specjalny event.

Dzięki nowej umowie licencyjnej, obowiązującej od rozgrywek 2025/26, Canal+ pokaże wszystkie spotkania każdej kolejki Premier League – na żywo, z polskim komentarzem i oprawą redakcyjną. Powrót rozgrywek, który był jedną z najważniejszych premier sportowych roku nadawcy, wspiera “królewska” kampania marketingowa.
– Jej celem było nagłośnienie powrotu rozgrywek Premier League do Canal+ oraz zaprezentowanie kibicom, w jaki sposób stacja będzie transmitować ligę od strony redakcyjnej z udziałem nowych komentatorów i ekspertów oraz programów studyjnych i formatów towarzyszących meczom. Dzięki temu widzowie mogli zobaczyć, że powrót ligi to nie tylko transmisje na żywo, ale także kompleksowe doświadczenie redakcyjne. Działania skierowano zarówno do nowych subskrybentów, jak i byłych klientów, którzy wcześniej utracili dostęp do transmisji – czytamy w komunikacie prasowym CANAL+.
Czytaj także: 9 najciekawszych wniosków z raportu PwC o mediach. Oni będą mieli wielomiliardowe przychody
Komunikacja rozpoczęła się w lipcu. Wykorzystano hasła: „Powrót Królowej do Canal+” oraz „Oglądaj 100% Premier League w Canal+”, podkreślając wyłączność transmisji. Motywem przewodnim kampanii jest królewskość wykorzystana w komunikacji w lekki i sugestywny sposób. Świat angielskiego futbolu został wzbogacony o symbole takie jak korona, tron czy stylizowana przemowa.
Kampania „Powrót Królowej” została zaprojektowana w modelu 360°, obejmując wielokanałowe działania marketingowe w mediach własnych, płatnych i społecznościowych.
W ramach akcji realizowano m.in.: emisje spotów i materiałów promocyjnych w kanałach własnych Canal+ oraz autopromocję w stacjach telewizyjnych grupy, kampanię online (programmatic), działania w mediach społecznościowych, zabawę „Teams Ranking Prediction” na TikToku, działania PR prezentujące nowych komentatorów Premier League w Canal+, kampanię radiową (m.in. RMF FM, Radio ZET), materiały POS w punktach sprzedaży oraz spersonalizowane akcje remarketingowe.
17 sierpnia na dziedzińcu Zamku Ujazdowskiego w Warszawie odbyła się inauguracja sezonu Premier League z udziałem kibiców, dziennikarzy, influencerów, partnerów biznesowych, redakcji sportowej Canal+ oraz byłych i obecnych piłkarzy, którzy wspólnie oglądali hit 1. kolejki: mecz Manchester United – Arsenal FC. Gościem specjalnym wydarzenia był Michael Owen, legenda angielskiego futbolu, laureat Złotej Piłki i były napastnik Liverpoolu oraz Manchester United.
Kampania “Powrót Królowej” będzie kontynuowana przez kolejne miesiące w kanałach własnych nadawcy, mediach online, social mediach i punktach obsługi klienta Canal+.
Dołącz do dyskusji: "Królewska" akcja marketingowa wspiera powrót Premier League do Canal+