"Kropek" tvn atakuje
20 września rusza druga edycja interaktywnej kampanii marketingowej tvn
TVN we współpracy z Centertel, Unilever, Mcdonalds oraz Super Express organizuje drugą edycję interaktywnej kampanii reklamowej pod hasłem "Przygarnij Kropka". Akcja rozpocznie się 20 września a finałowe losowanie odbędzie się 23 listopada. (więcej poniżej)
Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl wersja bezpłatna |
- wysyłany codziennie do 7.00 |
- aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy |
- informacje o konkursach |
- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje |
W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).
Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.
| |
| |
Tak jak w zeszłym roku losowania codzienne będą odbywać się od poniedziałku do piątku a losowania tygodniowe w niedzielę. Program będzie prowadził Irek Bieleninik.
- Logotyp i kreacja projektu jest odświeżona, bardziej nowoczesna i dynamiczna. Sama postać została niewiele zmieniona. To nadal sympatyczne, niebieskie stworzenie, które powraca na ziemię z kosmosu - wyjaśnia Katarzyna Alińska, szef sekcji Public Relations TVN.
Kropek - to światłoczuły krążek, który po naklejeniu na telewizor rejestruje sygnał nadawany przez wybrane programy telewizyjne. Aby prawidłowo naświetlić krążek trzeba go nakleić na telewizor w trakcie emisji danego programu TVN. Kropki będzie można zdobyć przy zakupie określonych produktów. "Naświetlone kropki" będą brały udział w losowaniu nagród.
W tym roku planowane jest rozprowadzenie 11 mln "Kropków".
Dołącz do dyskusji: "Kropek" tvn atakuje