„Kuba Wojewódzki” o nowej porze. Stacja testowała to od tygodni
Stacja TVN zapowiedziała wiosenną ofertę ramówkową z nowym, wcześniejszym pasmem rozrywkowym o godz. 20.50. W przypadku talk show Kuby Wojewódzkiego będzie to pierwszy raz w historii programu, kiedy ukaże się na antenie przed godz. 22. TVN oswajał widzów z tą zmianą od kilku tygodni.
Talk show Kuby Wojewódzkiego jest emitowany w TVN nieprzerwanie od 2006 roku. W tym czasie program tylko raz zmienił dzień (z niedzieli na wtorek) oraz godzinę emisji, która z uwagi na treść, nigdy jednak nie schodziła poniżej godziny 22.
Od 2008 roku program zaczynał się później, bo w okolicach 22.30 i był emitowany po głównych rozrywkowych pozycjach wtorkowej ramówki – jesienią ub.r. był to „Ślub od pierwszego wejrzenia”, a wiosną show „Drag me out”.
Czytaj także: Rośnie widownia „Kuby Wojewódzkiego” w TVN
W tym sezonie to autorski format Wojewódzkiego, przesunięty na godz. 20.50, będzie główną propozycją stacji na wtorkowe wieczory. Warto nadmienić, że stacja już od stycznia emitowała w tym paśmie powtórki programu, najpewniej chcąc oswoić widza z tą zmianą. TVN tłumaczy przebudowę pasma dopasowaniem się do widza.
"Widzimy, że preferencje widzów ulegają zmianom i po prostu na nie odpowiadamy. W poprzednim sezonie zdecydowaliśmy się na odważne kroki dotyczące układu ramówki w weekendowym prime time. Wyniki pokazały, że była to dobra decyzja. Wiosną wykonamy kolejny krok, w dni powszednie zaproponujemy widzom pasmo rozrywkowe wcześniej – już o godzinie 20:50.[…] W tym sezonie nie zwalniamy tempa – czekamy na naszych widzów ze świetnymi programami, które układamy w taki sposób, aby pasowały do ich do stylu życia” – mówi Lidia Kazen, dyrektorka programowa kanałów TVN.
Wiosną w poniedziałki o godz. 20.50 widzowie zobaczą “MasterChefa Nastolatki”, w środy nową edycję “You Can Dance”, a w czwartki “Kuchenne rewolucje”.
612 tys. widzów Wojewódzkiego jesienią
Poprzednią serię programu, emitowaną w poprzednim paśmie o godz. 22.35, oglądało w TVN średnio 612 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. To więcej niż w ubiegłym roku, a stacja TVN w porze emisji programu była liderem rynku.
Nowy 37. sezon talk show Kuby Wojewódzkiego rusza 25 lutego.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” o nowej porze. Stacja testowała to od tygodni