Lagardère Travel Retail współpracuje z PR Hub
Agencja PR Hub opracowała i realizuje strategię komunikacji korporacyjnej dla Lagardère Travel Retail – operatora rynku travel retail.
W zakresie działań PR Hub znalazł się również kompleksowy konsulting, którego celem jest wdrożenie i utrzymanie przyjętej linii komunikacji we wszystkich obszarach komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Kluczowym zadaniem agencji jest budowanie rozpoznawalności marki klienta w otoczeniu biznesowym zgodnie z opracowaną wcześniej strategią. Współpraca, poza doradztwem strategicznym, obejmuje m.in. prowadzenie biura prasowego i kampanii mediowych, plasowanie ekspertów spółki w mediach i na wydarzeniach branżowych, a także aktualizację i prowadzenie cyfrowych platform komunikacji Lagardère Travel Retail: strony internetowej i profilu na LinkedIn.
Agencja świadczy wobec Lagardère Travel Retail także usługi konsultingowe w zakresie bezpośredniej komunikacji do pracowników, ajentów, franczyzobiorców, dostawców i partnerów biznesowych.
Wcześniej agencja wspierała spółkę projektowo w zakresie komunikacji nowego formatu handlowego i koordynacji kampanii digitalowej. W ramach odrębnej umowy przygotowała także strategię komunikacji korporacyjnej Lagardère Travel Retail.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Lagardère Travel Retail współpracuje z PR Hub