1,16 mln widzów „Lego Masters”, TVN liderem w 16-49
Nowy program „Lego Masters” ogląda średnio 1,16 mln widzów. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i pozycję lidera w grupie 16-49.
Premierowe odcinki reality-show „Lego Masters” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 20.00, począwszy od 14 listopada br. Średnia widownia programu wyniosła 1,16 mln osób, co przełożyło się na 7,98 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,16 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 1,37 mln oglądających.

TVN w paśmie nadawania „Lego Masters” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP1, która emitując wtedy gł. „Pogodę”, „Alarm!” i „Komisarza Alexa”, osiąga 10,39 proc. udziału. Druga jest TVP2 („Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” i „The Voice of Poland”; 9,28 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne; 6,60 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest stacją trzeciego wyboru.

Uczestnikami programu są pary złożone z osób dorosłych i dzieci, których zadaniem jest układanie klocków lego. Ich zmagania ocenia jury. Pod koniec każdego odcinka jeden duet będzie zmuszony opuścić program. W finale zmierzą się trzy pary, zwycięscy otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 100 tys. zł, a także wizytę w Legolandzie oraz tytuł „Mistrza lego”.
Gospodarzem polskiej edycji „Lego Masters” został Marcin Prokop. Jurorami w programie są Aleksandra Mirecka i Paweł „Brodaty Geek” Duda.
Polską edycję projektu produkują wspólnie TVN i Endemol Shine Polska.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 1,16 mln widzów „Lego Masters”, TVN liderem w 16-49
A tak lubię Lego :(