1,17 mln widzów „Lego Masters”, TVN liderem w 16-49
Nowy program „Lego Masters” oglądało średnio 1,17 mln widzów. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i pozycję lidera w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 14,21 mln zł.

Premierowe odcinki reality-show „Lego Masters” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 20.00, w okresie od 14 listopada do 19 grudnia br. Średnia widownia programu wyniosła 1,17 mln osób, co przełożyło się na 8,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,67 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,13 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył finałowy odcinek produkcji z 12 grudnia - zgromadził przed telewizorami 1,49 mln oglądających. Nadany w zeszłą sobotę specjalny odcinek zainteresował 927 tys. osób.

TVN w paśmie nadawania „Lego Masters” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP1, która emitując wtedy gł. „Pogodę”, „Alarm!” i „Komisarza Alexa”, osiągała 10,11 proc. udziału. Druga była TVP2 (gł. „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” i „The Voice of Poland”; 9,08 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne; 5,92 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był stacją pierwszego wyboru.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków „Lego Masters” wyniosły 14,21 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Uczestnikami programu są pary złożone z osób dorosłych i dzieci, których zadaniem jest układanie klocków lego. Ich zmagania ocenia jury. Pod koniec każdego odcinka jeden duet jest zmuszony opuścić program. W finale biorą udział trzy pary, zwycięscy otrzymują nagrodę pieniężną w wysokości 100 tys. zł, a także wizytę w Legolandzie oraz tytuł „Mistrza lego”.
Gospodarzem polskiej edycji „Lego Masters” został Marcin Prokop. Jurorami w pierwszej edycji byli Aleksandra Mirecka i Paweł „Brodaty Geek” Duda.
Polską edycję projektu wyprodukowały wspólnie TVN i Endemol Shine Polska.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 1,17 mln widzów „Lego Masters”, TVN liderem w 16-49