1,34 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1. Hitem mecz finałowy Manchester City-Chelsea Londyn
Ligę Mistrzów w sezonie 2020/2021 w TVP1 oglądało średnio 1,34 mln widzów, o 370 tys. osób mniej niż rok wcześniej. Zdecydowanie najwięcej widzów zgromadził finałowy mecz, w którym Chelsea Londyn pokonała Manchester City. Wpływy z reklam wyniosły 38,24 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Piłkarska Liga Mistrzów 2020/2021 rozpoczęła się 20 października ub.r., a zakończyła - 29 maja br. W Polsce wszystkie mecze transmitowała Telewizja Polsat w swoich dwóch kanałach i czterech serwisach telewizyjnych PPV Polsat Sport Premium (które nie są objęte monitoringiem Nielsen Audience Measurement). Wybrane spotkania w ramach sublicencji pokazywane były w Telewizji Polskiej (na antenie TVP1).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Średnia widownia wszystkich meczów pokazanych w Jedynce (głównie w środowe wieczory) wyniosła 1,34 mln osób. Przełożyło się to na 10,55 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,79 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Zdecydowanie największą popularnością cieszył się finałowy mecz sportowych rozgrywek, w którym Chelsea Londyn pokonała Manchester City wynikiem 1 do 0. Transmisję meczu w stacji w sobotę, 29 maja śledziło 2,36 mln widzów (18,96 proc. udziału).

TVP1 w czasie pokazywania meczów była wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajęła TVP2, której udział wyniósł 11,81 proc. Dalej wśród kanałów tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: TVN (8,82 proc.) oraz Polsat (6,06 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Jedynka była stacją pierwszego wyboru.

Wpływy z reklam wyniosły 38,24 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 1,34 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1. Hitem mecz finałowy Manchester City-Chelsea Londyn