Linkleaders wygrała przetarg na obsługę Cushman & Wakefield
Linkleaders będzie współtworzyć i wdrażać nową strategię komunikacji dla polskiego oddziału Cushman & Wakefield – międzynarodowej firmy doradczej, świadczącej usługi na rzecz najemców oraz właścicieli nieruchomości komercyjnych. Agencja pozyskała tego klienta w przetargu.

W ramach stałej współpracy, agencja Linkleaders będzie koncentrować się na wzmocnieniu wizerunku marki Cushman & Wakefield wśród obecnych oraz potencjalnych klientów i pracowników firmy, komunikacji dotyczącej kluczowych usług, pozycjonowaniu ekspertów na rynku, a także na rozwijaniu programu employee advocacy w mediach społecznościowych.
Za współpracę z Cushman & Wakefield po stronie Linkleaders odpowiada Agnieszka Ratajczyk, PR senior consultant. Operacyjnie wspiera ją Magdalena Ossowska, PR senior consultant. Strategiczne doradztwo dla klienta zapewniają: Maja Michalak, head of real estate, odpowiedzialna za zarządzanie i rozwój praktyki nieruchomościowej agencji, oraz Tomasz Podolak, założyciel Linkleaders.
Wybór agencji PR został dokonany w ramach przetargu, którego szczegółów firmy nie ujawniają.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Linkleaders wygrała przetarg na obsługę Cushman & Wakefield