Lipiec w telewizji: TVP1 i TVN liderami. Rekordowy wzrost Polsatu Sport
Pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego w lipcu 2023 roku wśród wszystkich widzów zajęła TVP1, a TVP2 wyprzedziła Polsat. W grupach 16-49 i 16-59 pierwszy był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
TVP1 najchętniej oglądana
Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w lipcu 2023 roku zajęła TVP1. Średni dobowy udział kanału względem lipca 2022 roku zmniejszył się o 6,87 proc. i wyniósł 7,32 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Z trzeciego na drugie miejsce awansowała TVP2, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 2,42 proc. do 6,45 proc.
Podium uzupełnia Polsat, który spadł z pozycji wicelidera. Udział stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 6,43 proc. (w dół o 3,60 proc.). Z kolei czwarty TVN miał 6,23 proc. udziału (+ 1,30 proc.).
Łączny udział czterech największych stacji zmniejszył się z 27,29 proc. w lipcu 2022 roku do 26,43 proc. w lipcu 2023 roku.
TVN24 liderem stacji newsowych, udany lipiec TVP Info
Piąty był kanał TVN24, którego udział spadł o 2,33 proc. do 5,46 proc. Oczko niżej znalazło się TVP Info (5,27 proc. udziału; + 10,48 proc.).
Wśród czołowych stacji informacyjnych 10. na 13. miejsce spadł Polsat News (1,70 proc.; w dół o 10,99 proc.).
Największy wzrost zanotował kanał Polsat Sport - z 0,92 proc. do 1,74 proc.

TVN na czele w 16-49, Siódemka wyprzedziła TVP1
Udział będącego liderem TVN wśród widzów w grupie 16-49 wyniósł 8,09 proc., po spadku o 4,60 proc.
Wynik drugiego Polsatu w lipcu br. zwiększył się o 4,86 proc. do 7,12 proc.
Podium uzupełnia TVP2 (- 11,80 proc. do 4,41 proc.). Z piątej na czwartą lokatę awansowała Siódemka (+ 14,03 proc. do 4,39 proc.), która wyprzedziła TVP1 (- 8,24 proc. do 4,01 proc.).

TVN liderem także w 16-59
Wśród widzów w grupie 16-59 w zeszłym miesiącu liderem również był TVN (- 0,40 proc. do 7,47 proc.).


Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Lipiec w telewizji: TVP1 i TVN liderami. Rekordowy wzrost Polsatu Sport