LoveBrands Relations zajmie się obsługą komunikacji korporacyjnej Roche Polska
Koncern biotechnologiczny Roche Polska i LoveBrands Relations rozpoczęły współpracę w obszarze komunikacji korporacyjnej.

Do zadań agencji należy między innymi doradztwo komunikacyjne, bieżące wsparcie w zakresie działań mediowych realizowanych w ramach PR korporacyjnego. Zespół zajmuje się także zarządzaniem zapytaniami mediów, obsługą konta w serwisie Twitter oraz bieżącym monitoringiem mediów.
Za bieżącą obsługę kontraktu odpowiada zespół corporate & public affairs, którego szefem jest Bartosz Lewicki. Wsparcia strategicznego udzielają Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu LoveBrands Relations oraz Joanna Niemiec, główny strateg agencji.
Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Strony nie ujawniają informacji na temat szczegółów kontraktu.
Dołącz do dyskusji: LoveBrands Relations zajmie się obsługą komunikacji korporacyjnej Roche Polska