“M jak miłość” i “Jaka to melodia?” świątecznymi hitami
Święta Wielkanocne bez niespodzianek. Między 3 a 5 kwietnia br. najchętniej oglądane były “M jak miłość”, “Jaka to melodia?” oraz “Teleexpress”. Statystyczny Polak spędził przed telewizorem 4 godziny i 54 minuty, czyli o 7 minut dłużej niż rok temu (11 – 13 kwietnia 2009 r.).
Na dalszych pozycjach “Blondynka”, “Klan”oraz “Wiadomości”. Stawkę zamyka “Taniec z gwiazdami”- wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
| Tytuł | Stacja | Data | AMR | SHR % |
| M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ | TVP2 | 05-04-2010 | 7047123 | 43,36% |
| JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ | TVP1 | 05-04-2010 | 5042581 | 36,46% |
| TELEEXPRESS | TVP1 | 05-04-2010 | 4588076 | 35,85% |
| BLONDYNKA /SER.OBYCZ.POL./ | TVP1 | 04-04-2010 | 4411320 | 28,30% |
| KLAN /TELENOWELA POL./ | TVP1 | 05-04-2010 | 4137078 | 32,23% |
| WIADOMOSCI | TVP1 | 05-04-2010 | 4034476 | 26,38% |
| LASKOWIK & MALICKI /PROG.ROZR.POL./ | TVP2 | 05-04-2010 | 4022092 | 24,41% |
| PLEBANIA /TELENOW.POL./ | TVP1 | 05-04-2010 | 3985561 | 30,44% |
| OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ | TVP1 | 04-04-2010 | 3895957 | 35,70% |
| TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ | TVN | 04-04-2010 | 3892385 | 25,77% |
Pod względem udziałów głównych graczy na rynku telewizyjnym w stosunku do poprzednich Świąt Wielkanocnych 2009 w grupie 4+ spadek odnotowały wszystkie stacje: TVP1 o 2,16 punktu procentowego (udział w tegoroczne Święta wyniósł 19,67%), TVN o 0,43 punktu procentowego (udział w tegoroczne Święta wyniósł 14,83%), Polsat o 0,31 punktu procentowego (udział w tegoroczne Święta wyniósł 13,36%), TVP2 o 0,21 punktu procentowego (udział w tegoroczne Święta wyniósł 17,83%).
| Stacja (4+) | 2009 | 2010 |
| TVP1 | 21,83% | 19,67% |
| TVP2 | 18,04% | 17,83% |
| Polsat | 13,67% | 13,36% |
| TVN | 15,26% | 14,83% |
W grupie docelowej osoby w wieku 16-49 również wszystkie główne stacje odnotowały spadek TVP1 o 1,84% (udział w tegoroczne Święta wyniósł 17,40%), Polsat o 0,91% (udział w tegoroczne Święta wyniósł 14,26%), TVN o 0,22% (udział w tegoroczne Święta wyniósł 16,96%) i TVP2 o 0,14% (udział w tegoroczne Święta wyniósł 16,83%).
| Stacja (16-49) | 2009 | 2010 |
| TVP1 | 19,24% | 17,40% |
| TVP2 | 16,97% | 16,83% |
| Polsat | 15,17% | 14,26% |
| TVN | 17,18% | 16,96% |

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: “M jak miłość” i “Jaka to melodia?” świątecznymi hitami