"M jak miłość" i "The Voice Kids" z najdroższymi reklamami w TVP
Biuro reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na luty. W cenniku najwyżej wyceniono reklamy przy serialu “M jak miłość” (na blisko 80 tys. zł) i przy programie “The Voice Kids” (ponad 60 tys. zł).
79,3 tys. zł (cena netto, dla spotu 30-sek., bez rabatów) kosztuje spot przy serialu “M jak miłość” w TVP2. Stawki dla reklam przy pozostałych serialach Dwójki są niższe.
Reklama przy “Barwach szczęścia” kosztuje maks. 57,9 tys. zł, przy 'Na sygnale" - 54,9 tys. zł, a przy “Na dobre i na złe” - 54,6 tys. zł.
Nieco więcej trzeba zapłacić za obecność w bloku reklamowym w sobotnim prime time. Do 15 lutego TVP2 będzie pokazywać “The Voice Senior” - reklama w bloku przy tej produkcji kosztuje 60,2 tys. zł. Od 22 lutego startuje nowa edycja “The Voice Kids” - tutaj spot wyceniono na 61,9 tys. zł.
14 lutego widzowie Dwójki będą mogli obejrzeć “Wielki finał polskich kwalifikacji Eurowizji” - reklama przy nim to wydatek rzędu 75 tys. zł.
Blisko 60 tys. zł za spot przy “19.30”
W TVP1 najdroższe są reklamy przy serwisie informacyjnym “19.30” oraz przy serwisie sportowym. Na 57,7 tys. zł wyceniono reklamy przy “19.30” w sobotnie wieczór, 33,4 tys. zł - w dni powszednie oraz 39,2 tys. zł w niedziele.
Za spot przy serwisie sportowym trzeba z kolei zapłacić: 47 tys. zł w soboty; 59,3 tys. zł w niedziele i do 33,9 tys. zł w dni robocze. Stawki dla prognozy pogody wynoszą odpowiednio: 41,3 tys. zł, 53,4 tys. zł i 31,5 tys. zł.
Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy emitowanym w niedzielne wieczory programie “Żona dla Polaka” zapłacą 38,7 tys. zł, przy serialu “Ojciec Mateusz” - 27 tys. zł, a przy serialu “Królowie” - 26,3 tys. zł.
TVP1 będzie transmitować mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów - 12 i 19 lutego. Reklamę przy tych transmisjach wyceniono na 44,5 tys. zł.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: "M jak miłość" i "The Voice Kids" z najdroższymi reklamami w TVP