Miesięcznik "Cztery Kąty" ucieka konkurencji
W lipcu 2007 roku cztery tytuły z segmentu miesięcznikówwnętrzarskich zanotowały wzrost sprzedaży w porównaniu z tym samymmiesiącem ub.r.
Liderem pozostaje magazyn "Cztery Kąty" (Agora SA) - wynika zdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Sprzedaż ogółem"Czterech Kątów" wyniosła 83 544 egz., co w odniesieniu do lipcarok temu oznacza wzrost o 29,7 proc .
Na drugim miejscu znalazło się "M jak mieszkanie" (Murator) zesprzedażą ogółem 68 746 egz. (wzrost o 22,7 proc.).
Na podium znalazło się także "Moje Mieszkanie" (G+J Polska) - 50080 egz. (wzrost o 3,1 proc.).
| lipiec | ||
| 2007 | 2006 | |
| ZKDP | Sprzedażogólem | |
| Cztery Kąty | 83544 | 64403 |
| M jak mieszkanie | 68746 | 56022 |
| Moje Mieszkanie | 50080 | 48571 |
| Weranda | 22410 | 22802 |
| Dom & Wnętrze | 20098 | 17739 |
| Dobre Wnętrze | 19148 | 20421 |
Wyniki sprzedaży prasy

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

Dołącz do dyskusji: Miesięcznik "Cztery Kąty" ucieka konkurencji