Miesięcznik „Murator” z nowym logo. Konsolidacja logotypu na wszystkich platformach
Miesięcznika „Murator” (Grupa ZPR Media) od nowego numeru zmienił swój logotyp, który ma być taki sam zarówno dla tytułów internetowych, jak i drukowanych. To samo logo będzie obowiązywać dla wszystkich projektów realizowanych pod marką Murator.

Wspólny logotyp będzie obowiązywać dla wydań drukowanych, numerów specjalnych, wydań cyfrowych, wersji mobilnych, serwisów internetowych, społeczności na forum i w serwisach społecznościowych. Ta sama identyfikacja dotyczyć będzie także projektów budowlanych i doradztwa kredytowego.
Celem nowej, jednorodnej identyfikacji wizualnej ma być spójna forma wydań drukowanych z platformami internetowymi, z których użytkownicy mogą korzystać na komputerach, tabletach czy smartfonach. Użytkownicy mogą korzystać bowiem z tzw. multimedialnych „Numerów Specjalnych Muratora”. Zawierają one dodatkowe treści: wideo, zdjęcia oraz galerie produktów z linkami do sklepów. Są bezpłatne, istnieje jedynie wymóg rejestracji. Wersję multimedialną można czytać zarówno w trybie online, jak i offline.
Natomiast czytelnicy przyzwyczajeni do prasy mogą nadal korzystać z tradycyjnych wydań lub jeśli wolą - również z wersji cyfrowych (PDF i online), dostępnych na stronie Murator.pl. Witrynę uruchomiono w marcu i jest połączeniem otwartego serwisu budowlanego z płatną platformą treści premium.
Wprowadzenie wspólnego logotypu dla wszystkich projektów realizowanych w ramach Muratora to koniec procesu, który rozpoczął się w styczniu br. Skonsolidowano wtedy redakcje prasowe i internetowe, za które odpowiada redaktor naczelny Piotr Laskowski.
Na początku kwietnia pisaliśmy, że w ramach pionu sprzedaży magazynów spółki Time (Grupa ZPR Media) połączono biura reklamy tytułów budowlanych i wnętrzarskich. Szefową nowej struktury została Agnieszka Miszczyńska-Włodarczyk, dyrektor operacyjny ds. wydawnictw.
Pod szyldem Muratora wydawany jest miesięcznik „Murator”, który jest obecny na rynku od 1983 roku; miesięcznik „Architekura-murator”, Numery Specjalne, Informator Budowlany i Informator Instalacyjny, kolekcje Projektów Gotowych, wydanie cyfrowe Muratora, serwisy internetowe Murator.pl, Muratorplus.pl, Architekura.murator.pl, Forum Muratora. Dodatkowo prowadzona jest sprzedaż projektów budowlanych i doradztwo kredytowe.
Z danych ZKDP wynika, że w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku średnia sprzedaż miesięcznika „Murator” wynosiła 44 480 egz.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Miesięcznik „Murator” z nowym logo. Konsolidacja logotypu na wszystkich platformach