Miesięcznik "Świat Kobiety" z nowymi działami i zmienioną szatą graficzną
Od 5 stycznia br. będzie można kupić nowe wydanie miesięcznika "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer), które ukaże się ze sporymi zmianami. Redakcja zmieniła szatę graficzną, układ i sposób prezentowania treści, pojawiły się nowe działy i rubryki.
W lutowym numerze pojawi się felieton „Od serca”, w którym co miesiąc inna zaproszona przez redakcję autorka (ekspertka, pisarka, dziennikarka, blogerka) będzie poruszała inspirujący i dodający otuchy temat. W tym numerze pisarka Małgorzata Kalicińska opowiada o tym, że na prawdziwą miłość nigdy nie jest za późno. Nowym działem jest także „Smacznie i zdrowo!”, w którym o zdrowszemu odżywianiu i żywności pisze Katarzyna Bosacka.
Nowymi rubrykami o modzie są: „Jak to nosić” dla pań plus size oraz „Modowe dylematy”, w której stylista doradzi w zakresie wyboru produktów najlepszej jakości i ceny oraz dopasowania ich do sylwetki i posiadanej garderoby.
W dziale Uroda pojawiła się natomiast rubryka konsumencka „Dobry wybór”, w której oceniane będą kosmetyki i rubryka poświęcona kosmetykom naturalnym.
Nowością w dziale Zdrowie będzie „O tym się mówi” o aktualnych, budzących wątpliwości tematach - w tym numerze redakcja skupia się na powikłaniach po Covid-19. W „Domowej klinice” lekarze i specjaliści odpowiadając na listy będą radzić, jak poradzić sobie w sytuacji utrudnionego dostępu do opieki medycznej.
Dział Kuchnia został uzupełniony rubryką „Gotuj raz na 4 dni”, a dział Psychologia - „Liczy się rodzina”. W numerze można także znaleźć 10-stronicowy poradnik dla domu, a bohaterką okładki lutowego wydania jest aktorka Małgorzata Ostrowska-Królikowska.
Zmiany w wyglądzie i zawartości pisma wspiera kampania reklamowa obejmująca radio RMF FM, social media i magazyny Wydawnictwa Bauer m. in. „Chwila dla ciebie”, „Życie na gorąco”, „Kobieta i życie”, „Poradnik 50+”, „Przyjaciółka” oraz czasopisma telewizyjne.
Wydanie lutowe "Świat Kobiety" w wersji podstawowej kosztuje 1,99 zł, a z książką kulinarną - 5,99 zł. Nakład wynosi 228 tys. egz.
Jak wynika z danych ZKDP, we wrześniu 2020 roku sprzedaż ogółem "Świata Kobiety" wyniosła 143 tys. egz. (spadek o 24 proc. względem września 2019 roku).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Miesięcznik "Świat Kobiety" z nowymi działami i zmienioną szatą graficzną