1,30 mln widzów ogląda „Milionerów”, TVN wiceliderem rynku
Po miesiącu emisji „Milionerów” w jesiennej ramówce br. ogląda średnio 1,30 mln osób, o 190 tys. widzów mniej niż rok temu. TVN w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Nowe odcinki „Milionerów” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55, począwszy od 1 września 2022 roku. Do zeszłego czwartku, tj. 29 września stacja pokazała siedemnaście pierwszych odcinków, które śledziło średnio 1,30 mln widzów. Przełożyło się to na 9,80 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,81 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 8,91 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Do tej pory najwięcej widzów zgromadził odcinek teleturnieju z 15 września br., który oglądało średnio 1,72 mln widzów.
1,34 mln widzów odcinka, w którym padła główna wygrana
W poniedziałek, 19 września w „Milionerach” padła główna wygrana - milion złotych wygrał Tomasz Orzechowski, na co dzień księgowy z Łodzi. Odcinek zgromadził 1,34 mln widzów (9,86 proc. udziału).
Dla porównania, jesienią ub.r. po trzech pierwszych tygodniach teleturniej „Milionerzy” miał 1,49 mln widzów (10,85 proc. udziału w 4+, 11,33 proc. w 16-49 i 10,68 proc. w 16-59). Format stracił 190 tys. widzów.
TVN w czasie emisji prowadzonego przez Huberta Urbańskiego teleturnieju (poniedziałek-czwartek w godz. 20.58-21.33) ma 9,07 proc. udziału. Stacja jest wiceliderem oglądalności w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajmuje Dwójka, a jej udział wynosi 15,63 proc. Stacja w poniedziałki i we wtorki o tej porze emituje serial „M jak miłość”, w środy - „Na dobre i na złe”, a w czwartki - „Ojca Mateusza”. Trzeci jest Polsat (6,74 proc.), a czwarta - TVP1 (6,52 proc.).
Również wśród widzów w grupie 16-49 TVN jest drugi.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.

Newsletter








Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 1,30 mln widzów ogląda „Milionerów”, TVN wiceliderem rynku
Głupia gadka Urbańskiego, ze 2-3 pytania, 15 minut przerwy, potem znowu głupia gadka, ze 3 pytania i to ma być teleturniej? Z teleturniejów wiedzowych zdecydowanie wolę Jeden z dziesięciu i Va banque, gdzie się gra, a nie gada i jest mnóstwo pytań bez reklam.