Mobilking promuje się w Trafikach
Właśnie rozpoczyna się kampania informacyjna operatora komórkowegoMobilking realizowana w salonach prasowych Trafika. Akcja mapromować samą sieć i oferowane w niej startery.
Akcja promocyjna starterów sieci Mobilking przebiega w salonachprasowych Trafika na terenie całej Polski prowadzonych przez firmęTabak ze względu na grupę docelową operatora oraz rozmieszczenie iilość tych punktów. - W ramach realizowanej strategii chcemy, żebynasza marka była widoczna w jak największej ilości miejsc w kraju -mówi Tomasz Rudnicki, prezes Mobilking. - Zależy nam także naumieszczeniu logo firmy w punktach, gdzie pojawiają się nasiklienci, czyli prawdziwi faceci - dodaje.

Rozpoczynająca się pięciomiesięczna akcja informacyjna jestrealizowana przez spółkę Kolporter Promocja. - Celem kampanii jestrozszerzenie sieci dystrybucji oraz wzmocnienie pozycji marki narynku przez wsparcie jej kampanii reklamowej - podsumowujeRudnicki.
Event

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Mobilking promuje się w Trafikach