Mobilne reklamy mogą być skuteczne wśród nastolatków
Prawie co drugi nastoletni użytkownik telefonu komórkowego (w wieku od 13 do 19 lat) z USA byłby przynajmniej w pewnym stopniu zainteresowany otrzymywaniem mobilnych reklam jeśli otrzymałby coś w zamian.
Z badania przeprowadzonego we wrześniu bieżącego roku przez firmę Harris Interactive dla organizacji CTIA wynika, że 52 procent respondentów nie jest jednak w ogóle zainteresowanych mobilnymi reklamami - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.
W pewnym stopniu takie zainteresowanie wyraziło 21 procent, ogólne zainteresowanie 15 procent, a bardzo i w wysokim stopniu jest tym zainteresowanych po 6 procent badanych.
Z kolei badania firmy Synovate pokazują, że w trzech ostatnich latach przynajmniej 3 użytkowników komórek w wieku co najmniej 13 lat (2005 - 75 procent, 2006 - 78 procent, 2007 - 75 procent) twierdziło, że nie interesują ich mobilne reklamy. Z kolei umiarkowane zainteresowanie wyrażało tutaj kolejno 17, 15 i 19 procent, a wysokie zainteresowanie 8, 6 i 6 procent respondentów.
Nastoletni użytkownicy komórek zza oceanu stanowią ważny cel dla marketerów. Z danych firmy Multimedia Intelligence wynika, że w czerwcu bieżącego roku w USA było ponad 16 milionów takich użytkowników.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Mobilne reklamy mogą być skuteczne wśród nastolatków