„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim, tylko „Dobre Wnętrze” na plusie
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w sierpniu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze”, a na czele spadków znalazło się „M jak Mieszkanie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w sierpniu 2017 roku wyniosła 51 419 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 10,06 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 19,30 proc. do poziomu 34 224 egz. Pismo to odnotowało z kolei największy spadek w całym zestawieniu.
Podium uzupełnia miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 31 935 egz., po spadku o 8,72 proc.
Z kolei jedyny wzrost, wynoszący 3,24 proc. do 13 454 egz., zanotowało „Dobre Wnętrze” (ZPR Media). Tytuł ten w rankingu był piąty.

W sierpniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze” - było to 16,41 proc.
Z kolei jedyny spadek, wynoszący 2,87 proc., odnotowało w tym ujęciu „M jak Mieszkanie”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim, tylko „Dobre Wnętrze” na plusie