„Moje Mieszkanie” nowym liderem sprzedaży pism wnętrzarskich
W kwietniu br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich zostało „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Dom & Wnętrze”, z kolei najwięcej straciło „M jak Mieszkanie”.

Sprzedaż ogółem magazynu „Moje Mieszkanie” (Murator) w kwietniu 2014 roku wyniosła 69 376 egz., po wzroście w skali roku o 30,57 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W kwietniu 2013 roku pismo to zajmowało miejsce drugie.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Z kolei na drugą pozycję spadły „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu zmalała o 6,23 proc. do poziomu 60 230 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął, również wydawany przez Muratora, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 33 982 egz., po spadku o 22,14 proc. - największym w rankingu.
Natomiast największym wzrostem sprzedaży w zestawieniu - o 30,91 proc. do 8 741 egz. - pochwalić się mógł magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora), który jesienią ub.r. został odświeżony. W zestawieniu uplasował się on na miejscu szóstym - ostatnim.
ZKDP | kwiecień | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie | 102 034 | 69 376 | 69 376 | 92 000 | 53 136 | 53 133 |
Cztery Kąty | 111 200 | 60 632 | 60 230 | 138 000 | 64 229 | 64 229 |
M jak Mieszkanie | 92 000 | 34 067 | 33 982 | 94 230 | 43 677 | 43 643 |
Weranda | 43 000 | 25 609 | 25 609 | 43 000 | 28 963 | 28 963 |
Dobre Wnętrze | 36 700 | 18 934 | 16 641 | 37 100 | 18 297 | 16 138 |
Dom & Wnętrze | 28 000 | 9 246 | 8 741 | 29 000 | 14 177 | 6 677 |
W kwietniu 2014 roku w porównaniu do marca 2014 największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 16,63 proc.) również pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze”. Z kolei największy spadek odnotował magazyn „M jak Mieszkanie” - było to 23,08 proc.
ZKDP | 2014 | |||||
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | marzec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie | 102 034 | 69 376 | 69 376 | 92 030 | 60 090 | 60 025 |
Cztery Kąty | 111 200 | 60 632 | 60 230 | 104 700 | 71 333 | 70 935 |
M jak Mieszkanie | 92 000 | 34 067 | 33 982 | 91 882 | 44 215 | 44 180 |
Weranda | 43 000 | 25 609 | 25 609 | 42 668 | 25 769 | 25 769 |
Dobre Wnętrze | 36 700 | 18 934 | 16 641 | 36 800 | 17 031 | 14 268 |
Dom & Wnętrze | 28 000 | 9 246 | 8 741 | 30 000 | 11 045 | 9 520 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” nowym liderem sprzedaży pism wnętrzarskich