Użytkownicy Heyah dzięki mojeID mogą zdalnie weryfikować tożsamość
T-Mobile Polska we współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową wprowadza dla użytkowników Heyah 01 usługę potwierdzania tożsamości online - mojeID. Umożliwia ona weryfikację tożsamości w sposób zdalny. T-Mobile i KIR zapowiadają poszerzanie współpracy.

Cyfrowa identyfikacja pomaga m.in. w przyspieszaniu i usprawnianiu procesów związanych z obsługą klienta i zarządzaniem dokumentami. Wprowadzenie mojeID w procesie zakupu oferty Heyah 01 pozwala na potwierdzenie tożsamości online w sklepie internetowym i wygodniejszy sposób odbioru karty SIM - np. w paczkomacie.
- Cieszę się, że w tym wyjątkowo wymagającym dla użytkowników czasie udało się nam wdrożyć to rozwiązanie. Dzięki niemu dajemy klientom możliwość wyeliminowania kontaktu osobistego w procesie zakupowym, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa danych i szybkiego dostarczenia usług- skomentował Andreas Maierhofer, prezes zarządu T-Mobile Polska.

Heyah to marka należąca do T-Mobile Polska. W lipcu br. telekom uruchomił subskrypcyjną wersję tej oferty - Heyah 01.
W pierwszym kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 4,1 proc. do 1,557 mld zł oraz zysku EBITDA AL o 4 proc. do 414 mln zł. Na koniec marca operator miał 10,98 mln klientów: 7,53 mln abonentów i 3,45 mln klientów ofert prepaidowych.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Użytkownicy Heyah dzięki mojeID mogą zdalnie weryfikować tożsamość