MSNBC uruchamia serwis „Shift”
MSNBC wprowadził internetowy kanał o nazwie „Shift”. Będzie uzupełnieniem oficjalnego serwisu internetowego amerykańskiej stacji.
Na ofertę serwisu „Shift” składają się zarówno materiały nadawane na żywo, jak i krótkie filmy dokumentalne poświęcone polityce, gospodarce, wydarzeniom sportowym i stylowi życia.
Oprócz krótkich form w „Shift” będą też nadawane godzinne programy telewizyjne znane już z oferty MSNBC, między innymi „The Briefing”, „Krystal Clear” czy magazyn kulturalny „So Popular!”.

Kanał będzie funkcjonował jako uzupełnienie informacji nadawanych przez MSNBC. Aktualizacje materiałów są zapowiadane przez całą dobę od poniedziałku do piątku. W komunikacie na temat uruchomienia „Shift” podano, że ma on być także platformą pozwalającą na rozwój programów i serii, które później mogą się pojawić w głównym kanale telewizyjnym stacji.
MSNBC funkcjonuje na rynku od 1996 r. W październiku 2014 r. stacja w najlepszym czasie antenowym gromadziła przed telewizorami ponad 500 tys. widzów.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: MSNBC uruchamia serwis „Shift”