„Na językach” Agnieszki Szulim ogląda tylko 1,21 mln widzów
Nowy program TVN o show biznesie „Na językach” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 1,21 mln widzów. Magazyn daje TVN dopiero trzecie miejsce w rynku, ale wygrywa z TVP2.
Magazyn „Na językach” nadawany jest na antenie TVN w niedziele o godz. 22.00, począwszy od 3 lutego br. Średnia widownia pierwszych trzech odcinków show wyniosła 1,21 mln osób. Przełożyło się to na 10,37 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 11,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą oglądalnością cieszył się trzeci odcinek show, pokazany 17 lutego br. Zgromadził on przed telewizorami 1,31 mln widzów.
W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku program obniżył nieco widownię niedzielnego pasma między 22.00 a 23.00. Rok wcześniej stację w tym paśmie oglądało bowiem 1,29 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 11,25 proc. oraz 13,01 proc.
TVN w paśmie emisji „Na językach” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVP1, emitująca wówczas filmy fabularne, co daje jej 17,80 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Polsat (serial „CSI: Kryminalne zagadki Nowego Jorku 7”; 15,29 proc.). Za TVN spośród głównych stacji plasuje się tylko TVP2 (serial „Głęboka woda” oraz magazyn „Kocham kino”; tylko 3,65 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.
Prowadzone przez Agnieszkę Szulim „Na językach” to podsumowanie tygodnia w show biznesie, w programie znaleźć można relacje reporterskie, wywiady oraz dyskusje w studiu. Cotygodniowy magazyn realizowany jest we współpracy z dziennikiem „Fakt” (więcej na ten temat).
Widownia magazynu „Na językach”
| Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
| AMR | SHR % | SHR % | |
| 03-02-2013 | 1222025 | 10,02% | 11,18% |
| 10-02-2013 | 1101013 | 9,80% | 9,91% |
| 17-02-2013 | 1310827 | 11,26% | 12,08% |
| Średnio: | 1213528 | 10,37% | 11,10% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji show
| Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
| AMR | SHR % | SHR % | |
| TVP1 | 2083414 | 17,80% | 19,15% |
| Polsat | 1789772 | 15,29% | 17,56% |
| TVN-Na językach | 1213528 | 10,37% | 11,10% |
| TVP2 | 426639 | 3,65% | 3,20% |

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Na językach” Agnieszki Szulim ogląda tylko 1,21 mln widzów