„Na noże” ogląda 1,49 mln widzów. TVN wiceliderem rynku
Nowy serial TVN „Na noże” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,49 mln osób. Stacja w czasie emisji produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

Produkcja „Na noże” na antenie TVN pokazywana jest w niedziele o godz. 21.30, począwszy od 4 września br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków serialu wyniosła 1,49 mln osób, co przełożyło się na 10,56 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 13,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,35 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
TVN w paśmie nadawania nowego serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP1 z udziałem na poziomie 23,51 proc., nadająca w tym czasie reality-show „Rolnik szuka żony”. Gorzej od TVN wypadają: Polsat (9,26 proc.; „Kabaret na żywo” i początek serialu „CSI: Cyber”) i TVP2 (6,16 proc.; filmy fabularne).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | ||||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVP1 | 3 324 202 | 23,51% | 1 284 186 | 20,30% | 1 929 514 | 21,20% |
TVN - Na noże | 1 492 746 | 10,56% | 838 181 | 13,25% | 1 123 663 | 12,35% |
Polsat | 1 309 608 | 9,26% | 654 386 | 10,34% | 922 753 | 10,14% |
TVP2 | 870 835 | 6,16% | 523 429 | 8,27% | 656 090 | 7,21% |
Akcja „Na noże” rozgrywa się w świecie kucharzy, kulinarnych ekspertów i entuzjastów. Głównym bohaterem serialu jest kucharz Jacek (w tej roli Wojciech Zieliński), który postanawia otworzyć własną restaurację.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 9,51 proc.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Na noże” ogląda 1,49 mln widzów. TVN wiceliderem rynku