„Na noże” oglądało 1,4 mln widzów. Powstanie drugi sezon serialu
Nowy serial TVN „Na noże” oglądało średnio 1,41 mln osób. Stacja w czasie emisji produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 18,15 mln zł.

Produkcja „Na noże” na antenie TVN pokazywana była w niedziele o godz. 21.30, w okresie od 4 września do 27 listopada br. Średnia widownia pierwszej serii serialu wyniosła 1,41 mln osób, co przełożyło się na 9,56 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 12,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,64 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię miał odcinek z 18 września br. Obejrzało go 1,53 mln osób.
top3 | Start | Koniec | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |||
18-09-2016 | 21:31:25 | 22:31:04 | 1 527 150 | 10,59% |
04-09-2016 | 21:30:59 | 22:28:47 | 1 511 063 | 10,77% |
16-10-2016 | 21:31:41 | 22:27:51 | 1 497 428 | 10,06% |
TVN w paśmie nadawania nowego serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP1 z udziałem na poziomie 25,02 proc., nadająca w tym czasie reality-show „Rolnik szuka żony” (raz pokazany został film fabularny). Drugi był Polsat (10,74 proc.; „Kabaret na żywo” i inne programy rozrywkowe, początek serialu „CSI: Cyber”), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (4,10 proc.; gł. filmy fabularne i kabarety).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 TVN był już wiceliderem rynku za Jedynką. Trzeci był Polsat, a czwarta - Dwójka.
Widownia produkcji na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVP1 | 3 677 151 | 25,02% | 1 379 079 | 21,11% | 2 109 180 | 22,38% |
Polsat | 1 577 659 | 10,74% | 731 927 | 11,20% | 1 100 752 | 11,68% |
TVN - Na noże | 1 405 577 | 9,56% | 837 874 | 12,82% | 1 097 469 | 11,64% |
TVP2 | 602 966 | 4,10% | 301 751 | 4,62% | 423 341 | 4,49% |
Wpływy reklamowe z 13 odcinków pierwszej edycji serialu wyniosły 18,15 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Akcja „Na noże” rozgrywa się w świecie kucharzy, kulinarnych ekspertów i entuzjastów. Głównym bohaterem serialu jest kucharz Jacek (w tej roli Wojciech Zieliński), który postanawia otworzyć własną restaurację.
Stacja TVN zdecydowała o kontynuacji serialu i rozpoczęła już prace scenariuszowe. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, produkcja „Na noże 2” trafi do ramówki stacji jesienią 2017 roku. Zdjęcia do odcinków drugiej serii ruszą w przyszłym roku.
W najbliższą niedzielę o godz. 21.30 TVN pokaże pilotażowy odcinek nowego serialu obyczajowego „Kaprys losu”.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Na noże” oglądało 1,4 mln widzów. Powstanie drugi sezon serialu