NapoleonCat.com z nowymi inwestorami i pracownikami, firma wyceniona na 3 mln zł
W CheeseCat, firmę oferującą system monitoringu serwisów społecznościowych NapoleonCat.com, zainwestowały fundusz Knowledge Hub i Fundacja Obserwatorium Zarządzania, a do jej kierownictwa dołączyli Katarzyna Michalewska, Marcin Woźniak i Ivan Hernandez.
Wraz z odsprzedaniem swoich udziałów funduszowi Knowledge Hub i Fundacji Obserwatorium Zarządzania firma CheeseCat zmieniła nazwę na Napoleon, a jej wycena została określona na poziomie 3 mln zł. Środki od inwestorów spółka zamierza przeznaczyć na dofinansowanie prac nad rozwojem platformy NapoleonCat.com oraz jej promocję w kraju i za granicą, z naciskiem na Amerykę Łacińską, w której firma ma już pierwszych klientów. Napoleon nie informuje przy tym, jaką część jego udziałów kupili inwestorzy i ile za to zapłacili.
- Połączenie innowacyjnego produktu oferowanego w szybko rosnącym segmencie rynku z doświadczoną kadrą zarządzającą i zdolnym zespołem entuzjastów mediów społecznościowych, przekonuje nas, że Napoleon jest w stanie osiągnąć znaczącą pozycję nie tylko na rynku lokalnym, ale także za granicą. Dowodzi tego fakt, iż spółka szybko osiągnęła dodatni wynik finansowy i zdobyła pierwszych klientów poza granicami Polski - przekonuje Marcin Woźniak, współwłaściciel Knowledge Hub (wcześniej związany przez wiele lat z grupą ARBOmedia, od początku br. działającą jako Goldbach Audience).
Prezesem i CEO Napoleona został Grzegorz Berezowski, zajmujący poprzednio te same stanowiska w CheeseCat. Jednocześnie do firmy dołączyła Katarzyna Michalewska, która jako dyrektora operacyjnego będzie odpowiadać za bieżącą działalność oraz rozwój sprzedaży agencyjnej w kraju. Wcześniej pracowała w firmach MMT Management i Redmobile, gdzie zajmowała się zarządzaniem strukturami sprzedaży i rozwojem biznesu. Natomiast w radzie nadzorczej Napoleona znaleźli się Marcin Woźniak oraz Ivan Hernandez. Nowe osoby dołączyły też do wszystkich działów spółki: deweloperskiego, consultingowego i analitycznego.
- Obecnie wraz z dodatkowym 4-osobowym zespołem architektów informacji i user experience oraz designerów prowadzimy prace nad znaczącym usprawnieniem naszej platformy w obszarze użyteczności i wydajności - informuje Grzegorz Berezowski. - Przy pomocy NapoleonCat.com nasi klienci w Polsce i za granicą zarządzają ponad tysiącem fanpage’y, z których największe liczą kilkanaście milionów fanów, a zespoły je obsługujące - kilkadziesiąt osób. W odpowiedzi na zgłaszane przez nich zapotrzebowanie, rozwinęliśmy także, obok Facebooka, obsługę Twittera i YouTube'a - opisuje.
Przypomnijmy, że NapoleonCat.com stale współpracuje z portalem Wirtualnemedia.pl, przygotowując comiesięczne raporty o aktywności polskich firm i marek w czołowych serwisach społecznościowych, a także inne podobne analizy, np. opublikowany w tym tygodniu ranking najpopularniejszych dziennikarzy sportowych na Twitterze (zobacz szczegóły).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: NapoleonCat.com z nowymi inwestorami i pracownikami, firma wyceniona na 3 mln zł