National Geographic Channel i C&A razem o ekologicznej modzie
20 maja br. National Geographic Channel pokaże film dokumentalny „Nie owijając w bawełnę” - wspólną produkcję stacji i marki odzieżowej C&A.
„Nie owijając w bawełnę” to film dokumentalny, który ma przybliżyć ekologiczne sposoby uprawy i produkcji bawełny. Narratorką produkcji jest Alexandra Cousteau, działaczka na rzecz ochrony zasobów wodnych i zrównoważonego rozwoju. Zdjęcia realizowano w Indiach, USA i Niemczech - w filmie zostanie zaprezentowane m.in. jak ekologicznie uprawia się bawełnę, pojawią się także rozmowy z przedstawicielami branży odzieżowej.
- Cieszymy się, że mogliśmy współpracować przy filmie dokumentalnym, który pokazuje możliwości rozwoju ekologicznej uprawy bawełny. Chcielibyśmy, aby pozostałe marki i konsumenci uświadomili sobie, że bardziej zrównoważona uprawa bawełny zapewnia szereg korzyści nam wszystkim oraz naszej planecie - powiedział Jeffrey Hogue, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju C&A.
Film jest wspólnym projektem National Geographic Channel i marki odzieżowej C&A, która posiada ponad 1000 sklepów - m.in. w Austrii, Niemczech, Rosji i Polsce.
National Geographic Channel wyemituje film w piątek 20 maja o godzinie 16:00.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w 2015 roku udział National Geographic Channel w rynku telewizyjnym wyniósł 0,37 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: National Geographic Channel i C&A razem o ekologicznej modzie