Wanda Romanowska, Jolanta Kopeć i Radosław Olejniczak w reklamie C&A
Marka odzieżowa C&A zdecydowała się na kontynuację zeszłorocznych działań komunikacyjnych we współpracy z Silver Models. Do kampanii zaproszono trójkę dojrzałych osób, które są głosem swojego pokolenia.
Tym razem w działaniach dla marki C&A wzięli udział: Wanda Romanowska (która wystąpiła również w poprzedniej odsłonie), Jolanta Kopeć oraz Radosław Olejniczak. Autorem zdjęć jest Krzysztof Adamek, a materiałów wideo – Sebastian Kaflak.
Za sesję od strony agencji odpowiada Łukasz Fijałkowski, koordynator projektu Silver Models. W ramach prowadzonych działań, oprócz sesji fotograficznej stworzono materiały wideo.

Wanda Romanowska i Radosław Olejniczak w działaniach Silver Models dla marki C&A; fot. Krzysztof Adamek
Wanda, emerytowana pielęgniarka, której kariera silver modelki w ostatnim roku bardzo przyspieszyła, podzieliła się ze swoimi followersami przemyśleniami o dojrzałości i jej zaletach, o przyjaźni z kobietami, relacjach z mężczyznami i byciu singielką.

Wanda Romanowska w działaniach Silver Models dla marki C&A; fot. Krzysztof Adamek
Jolanta, aktywna zawodowo urzędniczka wysokiego szczebla i pisarka, autorka książki „W dwa wieczory do siebie”, na profilu swojego bloga napisała, „Na emeryturze będę niegrzeczna”. Mowa o rozdźwięku między tym, jak ludzie dojrzali są postrzegani, a jacy naprawdę są.

Wanda Romanowska w działaniach Silver Models dla marki C&A; fot. Krzysztof Adamek
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Wanda Romanowska, Jolanta Kopeć i Radosław Olejniczak w reklamie C&A