Nick Jr., Nickelodeon Polska i Nick HD w „otwartych oknach” płatnej tv
Na dwa tygodnie wszyscy abonenci kilku operatorów płatnej telewizji zyskali dostęp do kanałów dziecięcych Viacom International Media Networks, czyli stacji Nick Jr., Nickelodeon Polska oraz Nick HD.

Kanały te będą dostępne w okresie od 26 maja do 9 czerwca br. dla wszystkich klientów pakietów telewizyjnych platform Cyfrowego Polsatu i Orange oraz sieci kablowych Vectra, Multimedia Polska, Netia, Inea, Toya, Promax oraz SM Grudziądz.
Dodatkowo abonenci Cyfrowego Polsatu, Multimedia Polska, Vectry, Orange oraz Inea w ramach usługi wideo na życzenie otrzymali bezpłatny dostęp do biblioteki programów z tych stacji.
Projekt wspiera szereg działań promocyjnych i komunikacyjnych. Pojawią się one na antenach własnych kanałów, ich stronach WWW i profilach na Facebooku oraz w kanałach komunikacji operatorów.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Nick Jr., Nickelodeon Polska i Nick HD w „otwartych oknach” płatnej tv