355 tys. widzów „Nie da się ukryć”. TVP Info wygrywa z TVN24 i Polsat News
Magazyn „Nie da się ukryć” od początku tego roku śledzi średnio 355 tys. widzów. Program daje TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Aktualnie wieczorny program TVP Info „Nie da się ukryć” emitowany jest od poniedziałku do soboty o godz. 21.00. Jego średnia oglądalność w okresie od 1 stycznia do 13 lipca 2021 roku wyniosła 355 tys. osób, co przełożyło się na 2,58 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,98 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,17 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Zdecydowanie najpopularniejsze wydanie informacyjno-publicystycznej audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 10 lutego br. - obejrzało je 855 tys. widzów. Tego dnia odbywał się protest mediów, w którym większość komercyjnych stacji - m.in. TVN24 i Polsat News - nadawały czarne plansze.

Kanał TVP Info w czasie nadawania magazynu wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVN24. Antena ta ma w tym paśmie 2,52 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,96 proc.).
Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 TVP Info zajmuje miejsce drugie.

„Nie da się ukryć” to program publicystyczny, w którym pokazywane są materiały reporterów TVP, które szerzej omawiają wydarzenia z ostatnich dni. Każdy odcinek posiada inny temat przewodni.
Gospodarzami audycji są: Piotr Pawelec, Rafał Wolski i Magdalena Wierzchowska. Wcześniej serwis prowadziła również Ewa Bugała, która byłą jego szefową.
Udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 4,82 proc.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


.webp)
Dołącz do dyskusji: 355 tys. widzów „Nie da się ukryć”. TVP Info wygrywa z TVN24 i Polsat News