Nowe szefowe marketingu i social mediów w Wydawnictwie Harde
Do Wydawnictwa Harde dołączyły Daria Armańska, która objęła stanowisko head of marketing and promotion oraz Agnieszka Asenkowicz jako social media manager. Obie związane były dotąd z Wydawnictwem Kobiece.

Armańska w Wydawnictwie Kobiece była ostatnio kierowniczką ds. strategii i rozwoju, a wcześniej pełniła tam funkcje koordynatorki ds. promocji i marketingu marki oraz specjalistki ds. komunikacji i promocji. W przeszłości związana była z wydawnictwami Czarna Owca, Muza SA i Egmont Polska.
Agnieszka Asenkowicz w Wydawnictwie Kobiece pełniła funkcję specjalistki ds. komunikacji i marketingu.
To kolejne wzmocnienia zespołu odkąd Wydawnictwem Harde kieruje Katarzyna Sendecka, która w kwietniu objęła funkcję redaktorki naczelnej i dyrektorki zarządzającej.
Wydawnictwo Harde skupia się na wydawaniu literatury faktu, reportaży, książek z gatunku true crime. Jest częścią Grupy ZPR Media, do której należą również m.in. „Super Express”, „Murator”, „Architektura-murator”, Radio ESKA, ESKA2, Eska Rock, Radio VOX FM i Radio Plus.
 

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter






 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Nowe szefowe marketingu i social mediów w Wydawnictwie Harde
Wzmocnienia, powiadacie?