SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowi klienci Agencji HYPERmedia

Agencja HYPERmedia obchodzi właśnie siódme urodziny

Coraz bogatsze portofilio agencji HYPERmedia, która obchodzi właśnie siódme urodziny. Do takich klientów m.in. jak: Grupa PKO BP, Grupa PZU, Procter&Gamble, PTC Era, Oracle, HPinvent, Danone w ostatnim czasie dołączyły kolejne duże firmy: Philip Morris, OFE Bankowy, Publicis Groupe oraz Polfa Kutno.

Najważniejsze jest to, że agencji udaje się pogodzić bardzo wysoki poziom obsługi z jednoczesnym poszerzaniem portfolio klientów. - mówi Krzysztof Andrzejczak, dyrektor działu marketingu w agencji HYPERmedia - Cieszy nas, że są to liderzy w swoich branżach i mają podobne podejście do prowadzenia biznesu. Takie nastawienie pomaga w realizacji wspólnych celów.

Możemy pochwalić się doskonałymi wynikami za ostatni kwartał, podczas którego zanotowaliśmy aż 34% wzrost obrotów. - mówi Sławomir Stępniewski, prezes agencji HYPERmedia - W ciągu poprzednich 4 lat, ostatni kwartał zawsze charakteryzował się najwyższym wzrostem przychodów, ale w tym roku wyniki przerosły nasze najśmielsze prognozy. W nadchodzący rok również wkraczamy w doskonałych nastrojach. Już teraz nasz portfel zamówień na rok 2004 jest zamknięty. Ponadto w przyszłym roku HYPERmedia została wybrana jako Partner do współpracy i realizacji trzech poważnych projektów wdrożeniowych w obszarze, który do tej pory nie stanowił domeny naszych działań.

Tylko w ostatnim roku w dorobku agencji są poważne debiuty na międzynarodowym rynku e-marketingu związane z działaniami na rzecz Oracle oraz P&G.

W najbliższym czasie planowane są w sieci dwie kolejne premiery znaczących projektów, których autorem jest Agencja HYPERmedia. Będą to od dawna oczekiwane serwisy www największego operatora telefonii komórkowej oraz największego banku detalicznego w Polsce.

Wiele zmian zaszło także w samej agencji. Wprowadzony został wachlarz nowych usług, w tym również konsulting. Powołano do życia nowy dział e-reklamy, którego zadaniem jest kreacja bieżąca na potrzeby klientów oraz tworzenie zupełnie nowych form e-reklamy, badania, a także benchmarking form kreacji pod względem skuteczności sprzedażowej i wizerunkowej. Ponadto znacznie poszerzony został dział marketingu, a agencja nadal poszukuje nowych Project Managerów. Polityka zatrudnienia budowana jest w oparciu o stabilny portfel zamówień, co gwarantuje możliwość inwestowania w rozwój ludzi bez obaw związanych z sezonowością zamówień charakterystyczną dla branży.

Pracownicy agencji to jej największy kapitał. - mówi Krzysztof Andrzejczak - Staramy się aby zespół dedykowany obsłudze klientów składał się z ekspertów z największą wiedzą i doświadczeniem. Od jakiegoś czasu wprowadzamy specjalizację w obsłudze określonych sektorów: finansowego, telekomunikacyjnego, FMCG. Klienci widzą w nas fachowców, mogą rozmawiać z nami swoim językiem charakterystycznym dla swojej branży. To wielki atut naszej agencji.

Od nowego roku planowane są kolejne duże zmiany, począwszy od formy prawnej i własnościowej, na strukturze organizacyjnej kończąc. Wdrożony zostanie model organizacji, który testowany był od czerwca b.r. Pozwoliło to w szybkim czasie jeszcze skuteczniej zwiększyć efektywność obsługi klienta, a w kwestiach biznesowych i finansowych być nadal o krok przed konkurencją, nawet nie uwzględniając w wynikach finansowych przychodów z integralnej części biznesu czyli strategii, planowania, zakupu i optymalizacji mediów.

To co daje nam największą satysfakcję to fakt, że jako firma z całkowicie polskim kapitałem, od początku, tj. od 1996 roku, odnotowujemy ciągły wzrost zysków. Agencja od początku istnienia stawiała na samodzielny rozwój i obecną pozycję lidera wypracowała bez żadnego wsparcia z zewnątrz. - mówi Sławomir Stępniewski - Sytuacja ta pozwala na dalszy stabilny wzrost firmy oraz angażowanie się w nowe obszary zastosowań internetu a także rozwiązań komunikacji bezprzewodowej. Ponadto struktura własnościowa agencji pozwala na znacznie większą elastyczność w działaniu oraz zapewnia szybkość podejmowania decyzji, co jest równie ważne dla klienta, jak i dla samego rozwoju firmy. W przyszłym roku chcemy mocniej zaistnieć na rynku zjednoczonej E-uropy - podsumowuje Sławomir Stępniewski.

Dołącz do dyskusji: Nowi klienci Agencji HYPERmedia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl