Marka wędlin i przekąsek partnerem piłkarskiej Ekstraklasy
Ekstraklasa SA podpisała umowę sponsorską z producentem wędlin drobiowych, przekąsek mięsnych i dań gotowych – marką Duda, należącą do Cedrob Foods. Nowy partner będzie obecny na stadionach, w transmisjach meczowych oraz w mediach społecznościowych.
 
                                – Marka Duda to kolejna polska prywatna firma, która zdecydowała się promować swoją ofertę z wykorzystaniem emocji, które towarzyszą nam w każdym meczu i które zagwarantowane są w rozgrywkach o tytuł Mistrza Polski. W tym sezonie z pewnością ich nie zabraknie – aż pięć zespołów wywalczy awans do europejskich pucharów. Wspólnie z marką Duda będziemy marketingowo i rozrywkowo dbać o to, aby nadal zwiększać zaangażowanie kibiców i dawać okazje by jeszcze mocniej przeżywać piłkarskie emocje – komentuje Marcin Animucki, prezes zarządu spółki Ekstraklasa SA.
W ramach współpracy marka Duda będzie promowana na bandach LED podczas meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, w grafikach meczowych w transmisjach telewizyjnych oraz w treściach publikowanych w mediach społecznościowych ligi i klubów. Jedną z głównych aktywacji będą konkursy z nagrodami w social mediach marki Duda, w postaci zaproszeń na Kanapę Kibica, ustawianą tuż przy murawie na każdym meczu.
W ramach działań promocyjnych zaplanowano również obecność marki Duda przed wybranymi meczami – kibice będą mogli odwiedzić specjalne strefy i skosztować autorskich kanapek. Dodatkowe eventy w ciągu sezonu będą łączyć futbolowe emocje z kulinarnymi doświadczeniami, wzmacniając skojarzenia marki Duda z ligowym kibicowaniem.
Dodatkowo, marka Duda została Partnerem Fundacji Ekstraklasy i w nadchodzącym sezonie będzie wspierać jej projekty skierowane do dzieci i młodzieży: Ekstra Talent, Ekstra Klub oraz Akademie Klasy Ekstra.
Partnerami Ekstraklasy są m.in. PKO BP, Lotto i Canal+.
 
                     Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
                                                                                                                 
                                     
                                     
                                     
                     
                     Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
                Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”     Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
                Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?     Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
                Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?     Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
                Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu      Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
                Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku     
                         
                         
                         
                        
Dołącz do dyskusji: Marka wędlin i przekąsek partnerem piłkarskiej Ekstraklasy