SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tyskie rozdaje "międzypokoleniowe" koszulki

Marka piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) nawiązała współpracę z 2005.global, w efekcie której powstała limitowana kolekcja T-shirtów. Można je zdobyć w dedykowanym konkursie. 

fot. Facebook fot. Facebook

Tyskie podkreśla, że współpraca z 2005.global to efekt tego, gdy “klasyka spotyka się z nowoczesnością”. Dzięki temu powstało - wg marki - coś więcej niż modowa kolekcja: to opowieść o wartościach, które łączą ludzi niezależnie od wieku. 

W ramach kooperacji obu marek powstała limitowana kolekcja koszulek, będąca hołdem dla międzypokoleniowej więzi oraz wspólnego rozumienia estetyki i kultury. To projekt, który ma pokazywać, że styl nie zna metryki. Liczy się podejście, przekonania i odwaga w wyrażaniu siebie.​

Zobacz też: Tyskie w ogniu krytyki za hasło: “Z pokolenia na pokolenie jesteśmy na Ty”

Koszulki można zdobyć w dedykowanym konkursie - wystarczy w social mediach marki opowiedzieć w komentarzu, co znaczy międzypokoleniowy styl. 40 autorów najciekawszych odpowiedzi wygra po jednej koszulce.

Konkurs wspierają reklamy w mediach społecznościowych.

 

Dołącz do dyskusji: Tyskie rozdaje "międzypokoleniowe" koszulki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl