Agencja Roberta Lewandowskiego urosła, ale zysk dalej niewielki
W 2024 roku agencja mediowa RL Media, osiągnęła wzrost przychodów o prawie 30 proc., a jej zysk netto zmalał do 139 tys. zł.
Przychody RL Media w ub.r. wyniosły 162,94 mln zł. Wobec 126,37 mln rok wcześniej oznacza to wzrost o 28,9 proc.
To rekordowe wyniki w historii agencji uruchomionej jesienią 2017 roku. Inwestorem branżowym jest w niej dom mediowy Value Media należący do holdingu Group One, mając 51 proc. udziałów. 49 proc. walorów należy zaś do spółki 5in9 Global, w której jedynym udziałowcem jest Robert Lewandowski.
Prawie wszystkie wpływy RL Media pochodzą od Salestube, innej spółki wschodzącej w skład Group One. W ub.r. było to 162,87 mln zł, a rok wcześniej – 124,32 mln.
CZYTAJ TEŻ: O co chodzi z blond włosami Roberta Lewandowskiego i innych piłkarzy? Fryzurę zmienił też Cezary Pazura
Wydatki operacyjne agencji zwiększyły się w tempie identycznym do przychodów – o 28,9 proc. do 162,56 mln zł. Niemal w całości stanowią je koszty usług obcych (czyli usług i powierzchni reklamowych dla klientów) poszły w górę ze 126,05 do 162,46 mln zł.
Wydatki wobec innych spółek z Group Onet skurczyły się r/r z 1,97 mln do 65,1 tys. zł.
Na poziomie sprzedażowym brutto zysk firmy zwiększył się z 222,3 do 387,3 tys. zł, a na operacyjnym – z 216,7 do 383,4 tys. Natomiast przy wzroście kwoty podatku dochodowego z 41,2 do 244 tys. zł zysk netto zmalał ze 175,5 do 139,2 tys.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Zeszłoroczny zysk netto został wypłacony wspólnikom zgodnie z łączącą ich umową.
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2024, a poprzedni – 2023
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Agencja Roberta Lewandowskiego urosła, ale zysk dalej niewielki