Odzieżowa marka Patrizia Aryton debiutuje na rynku niemieckim
Obecna dotychczas w Polsce marka damskiej odzieży Patrizia Aryton debiutuje na rynku niemieckim. Kolekcja jesień-zima 2017/2018 zostanie zaprezentowana podczas Mercedes-Benz Fashion Week w Berlinie.
W najbliższy czwartek 19 stycznia podczas Mercedes-Benz Fashion Week Berlin odbędzie się pokaz będący efektem współpracy między Dawidem Tomaszewskim, jednym z najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich projektantów, a marką odzieżową Patrizia Aryton. Kolekcja na jesień-zimę 2017/18 jest jednocześnie debiutem marki Patrizia Aryton na rynku niemieckim.

Przygotowana przez Dawida Tomaszewskiego i dyrektor kreatywną marki Patrizia Aryton, Patrycję Cierocką, kolekcja będzie składała się z 27 looków. Projekty powstały w oparciu o ponadczasowe propozycje i najbardziej charakterystyczne looki zaprezentowane dotychczas przez Dawida Tomaszewskiego, przetłumaczone na język marki Patrizia Aryton.
Dla marki pokaz w Berlinie to jednocześnie debiut na rynku niemieckim. Firma Patrizia Aryton po umocnieniu pozycji na polskim rynku modowym planuje ekspansję na rynki zagraniczne. Wykorzystywane przez markę tkaniny, kunszt i design mają pozwolić konkurować jej na równi z zagranicznymi firmami segmentu luksusowego.

Patrizia Aryton to polska marka ekskluzywna, która od prawie 30 lat tworzy kolekcje dla nowoczesnych kobiet ceniących elegancję, jakość i styl. Flagowym produktem Patrizia Aryton są płaszcze, szyte z takich tkanin jak wełna dziewicza, wełna wielbłądzia, kaszmir czy alpaka. Kolekcje marki to także officowe total looki i wizytowe kreacje na każdą okazję a od niedawna również mniej formalne propozycje idealne na weekend.
Za wizerunek rodzinnej marki odpowiada Patrycja Cierocka, dyrektor kreatywna. Marka Patrizia Aryton posiada obecnie kilkadziesiąt sklepów na terenie Polski a jej produkty dostępne są też w wybranych sklepach internetowych. W 2016 roku portfolio marki poszerzyło się o linię Altro Patrizia Aryton.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 
_pokolenia655.jpg)


Dołącz do dyskusji: Odzieżowa marka Patrizia Aryton debiutuje na rynku niemieckim